נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 דרכים בטוחות להשקעה

מטבעות

כל משקיע מחפש את הדרך הבטוחה ביותר לגרום לכסף שלו לעבוד בשבילו. לא פעם ולא פעמיים שומעים על השקעות שנכשלו ונשאלת השאלה איך משקיעים עם תשואה מובטחת. כיום ישנו מגוון רחב של אפשרויות השקעה שונות עם רמת סיכון משתנה. לטובת אלו שמוכנים להתפשר על השקעה עם תשואה נמוכה מצד אחד, לטובת וודאות תשואה בטוחה מצד שני, נציג עבורכם את 3 הדרכים הבטוחות להשקעה.

 

החשיבות במציאת אפיקי השקעה בטוחים:

מידי שנה ושנה הכסף שלנו שווה פחות. מדינת ישראל קבעה לעצמה יעד ממוצע אינפלציוני של שני אחוזים בשנה ולכן הצורך בלשים את הכסף באפיקי השקעה שונים הוא בלתי נמנע. יחד עם זאת, ישנן סיבות שונות מדוע אנשים יעדיפו להשקיע באפיקי השקעה בטוחים. ראשית, השקעה בטוחה נותנת וודאות לאנשים שלא אוהבים לקחת סיכון, או שקשה להם לחיות עם חוסר וודאות אבל עם זאת מודעים לאינפלציה, שהיא שחיקת ערכו של הכסף.

שנית, ישנם אנשים שמעוניינים לשים את הכסף שלהם באפיק השקעה, אך הם יודעים שהם יצטרכו את הכסף הזה בשנים הקרובות בכדי להשיג מטרה כלשהי-  בין אם זה קניית דירה, חופשה בחוץ לארץ, או שדרוג איכות החיים. אנשים שחשובה להם הוודאות שהכסף לא יאבד פתאום, יעדיפו לשים את כספם באפיקי השקעה בטוחים, גם אם במחיר של אחוזי תשואה נמוכים.

 

אז איפה כדאי להשקיע?

השקעה אצל הבנק:

בין המוכרות ביותר בכל מה שנוגע להשקעה בטוחה, היא השקעה אצל הבנק, כלומר לשים את הכסף בחיסכון בבנק. מדובר על מוצרים בהם הבנק שלכם מציע בתמורה לכסף שאתם מלווים לבנק, תשואה מובטחת. תקופת ההלוואה משתנה והיא נתונה לבחירתכם בהתאם למטרותיכם הפיננסיות, ולמועד בו תרצו או תצטרכו להשתמש בסכומי כסף אלו. תקופת הלוואה הוא מרכיב עיקרי שמשפיע על התשואה המובטחת שאותה תקבלו מהבנק בתום התקופה, או אחת לכמה זמן, יחד עם רמת נזילות וסכום ההפקדה.

מקמ

מק"מ – השקעה באגרות חוב ממשלתיים:

אגרות החוב הממשלתיות, הן גם מסלול השקעה עם תשואה מובטחת. המק"מ – מלווה קצר מועד, מתאים לתקופת השקעה קצרה, עד שנה. מדובר על אגרות חוב שמנפיק בנק ישראל בניכיון. כלומר, המק"מ מונפק תחת הערך הנקוב שלו. היתרון העיקרי בהשקעה זו בשונה מהשקעות אצל הבנק, הוא שבמקרה זה כסף הוא נזיל. כמו כן, נציין כי ההשקעה נחשבת לבטוחה כמובן, מאחר ומדינת ישראל ערבה לכסף.

 

השקעה בקופת גמל במסלול סיכון נמוך:

אפיק השקעה מומלץ נוסף הוא אפיק השקעה עם סיכון נמוך. קופות גמל להשקעה היא מכשיר של בתי ההשקעות השונים בארץ, אשר מציעות לכם להפקיד כסף בקופות, עם מאפייני סיכון שונים. למעוניינים, קיים מסלול סיכון נמוך, בו בדרך כלל התשואה נמוכה יחסית, אך חיובית. אנו חוסכים לכל המשפחה עם קופת גמל להשקעה של מור בית השקעות ומציעים לכם להצטרף גם. מור בית השקעות מחזיק ברקורד מכובד של תשואות ממוצעות חיוביות עם דמי ניהול סבירים. דמי ניהול מושפעים בעיקר בתנאי הקופה  כמו גובה הפקדות, מצב נזילות ועוד.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, קיימים מספר אפיקי השקעה בטוחים, כאשר בסופו של דבר סביר להניח שכל משקיע יצטרך לשקול כל אפיק השקעה בנפרד לפי יתרונות וחסרונות שלו, יחד עם מטרותיו הפיננסיות תוך התייחסות למצב הפיננסי של המשקיע. שקללו את כל הנתונים, ובחרו באפיק ההשקעה המתאים לכם ביותר. בהצלחה!

קופת גמל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים