נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5  סיבות למה אסור לקחת משכנתא ללא יועץ

מטבעות

הטענה כי ניתן לקחת משכנתא ללא ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות, היא נכונה, אך היא לא משתלמת. ואם אתם שואלים אותנו, אסור לקחת משכנתא ללא ליווי מקצועי. פשוט אסור. הסיבות לכך רבות. ריכזנו לכם כאן את המידע על כך, נקווה שהוא יהיה לכם לתועלת. התורה חסה על ממונם של ישראל וחבל שאתם לא תחוסו על ממונכם. אין סיבה שתשלמו יקר על המשכנתא שלכם.

 

משכנתא זולה יותר

הבנק הוא לא עמותה המלווה כספים ללא תמורה. הבנק מלווה כספים תמורת ריבית שהוא גובה. ככל שגובה הריבית גבוה יותר, כך רווח הבנק מההלוואה גבוה יותר ואתם משלמים מחיר יקר יותר. הבנק יעשה הכל כדי "לתמחר" את ההלוואות במחיר גבוה. התפקיד של היועץ היא לכוון אתכם לאורך כל התהליך אך גם לנהל משא ומתן עם הבנקים. כך משכנתא הנלקחת עם ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות מומחה, תהיה זולה יותר ממשכנתא אחרת עליה לא ניהלו משא ומתן בצורה מקצועית בניסיון להוזיל אותה. תוכלו לקרוא על כך עוד אם תיכנסו אל אתר Kar-ka
.

 

הכוונה לאורך כל התהליך

יועץ משכנתאות חוסך ללקוחותיו זמן והתרוצצויות בבנקים. הוא מכוון את הלקוח באיסוף המסמכים הנדרשים והוא עצמו מגיש אותם לבנקים השונים. הלווה צריך להגיע לבנק רק למעמד החיתום על המשכנתא ולא יותר. היועץ מנהל את התהליך והלווה יכול להמשיך בשגרת חייו ברוגע.

 

היועץ מכיר את השוק

יועץ משכנתאות מכיר את מאפייני המשכנתאות, הוא יודע מה אצתם יכולים לקבל ומהם התנאים החדשים המתעדכנים ללא הרף בבנקים. וכך, מתוך היכרותו היומיומית עם הענף, הוא מביא את המירב ללקוחותיו.

 

היועץ בעל קשרים ענפים

יועץ משכנתאות בעל קשרים ענפים בבנקים השונים יוכל לזרז עבורכם תהליכים ולהביא את המשכנתא שלכם לביצועה הטוב במהירות כל עוד והוא יודע "ללחוץ" על הכפתורים הנכונים.

 

בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית

כל הלוואת משכנתא בנויה ממסלולי משכנתא שונים. תמהיל המשכנתא חייב להתאים לתנאי החיים של הלווה. יועץ המשכנתאות ישב עם הלווה ויבנה יחד איתו תמהיל משכנתא מותאם לצרכים האישיים שלו. הוא ימפה את הנתונים ויבחר במסלולי המשכנתא המתאימים כך שהמשכנתא תהיה נוחה לתשלום ולא מעיקה.

 

האם ניתן לקחת משכנתא ללא יועץ משכנתא?

כפי שסיכמנו כאן, ישנן סיבות משמעותיות בשלן כדאי וחשוב מאוד להיעזר ביועץ משכנתאות בתהליך קבלת משכנתא. יחד עם זאת, ניתן לקחת משכנתא ללא יועץ משכנתאות, אך קחו בחשבון שמשכנתא כזו תעלה מאות אלפי שקלים יותר ממשכנתא בה נלקח ייעוץ וליווי צמוד. חבל לחסוך אלפי שקלים בודדים בטווח המיידי ולשלם משכנתא יקרה במאות אלפי שקלים בעשרות השנים הבאות. אין שום הצדקה לכך. וחכם עיניו בראשו. אם אתם עומדים לפני לקיחת משכנתא אל תוותרו אל ייעוץ משכנתאות.

מחשבון ובית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
מטבעות
3 דרכים בטוחות להשקעה

כל משקיע מחפש את הדרך הבטוחה ביותר לגרום לכסף שלו לעבוד בשבילו. לא פעם ולא פעמיים שומעים על השקעות