נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי נצטרך פתרונות פיננסיים?

שעון

 

סביר להניח כי במהלך החיים נצטרך לעבור בצמתי דרכים בהן נצטרך לקבל החלטה שיכולה להשפיע על עתידנו ועל עתיד משפחתנו בתחום הפיננסי. כמו כן לא פעם ולא פעמיים נצטרך נתקל באירוע לא צפוי, או צפוי אך גדול, אשר יצריך אותנו לפנות ליעוץ מקצועי על מנת לקבל פתרונות פיננסים. עם זאת, לא תמיד נדע להבחין בכך שאנחנו צריכים לפנות לגרום חיצוני על מנת לקבל פתרונות פיננסים. על כן, במיוחד בשביל הצורך הזה – בכתבה הבאה נסביר כיצד לזהות את המצבים בהם נצטרך פתרונות פיננסים.

 

המצבים בהם תצטרכו פתרונות פיננסיים:

ישנם מספר צמתים בחיים כאשר נצטרך לפנות לפתרונות פיננסים, הינה חלק מהם:

 

  1. סידור המידע הפיננסי

בעת סידור המידע הפיננסי, ניתן לקבל תמונת מצב על תיק הפנסיה שלכם .לדוגמא, תוכלו לדעת כמה תקבלו בגיל הפרישה בהתאם לנפח ההפקדות שלכם, לקבל מידע על דמי העמלה שאתם משלמים לבית השקעות, וגם על התשואה שקיבלתם בשנים האחרונות.

 

  1. תכנון גיל הפרישה

רצוי להתעדכן אחת לכמה שנים על ענייני הפנסיה, כך שתקבלו תמונת מצב על המידע הפנסיוני שלכם. וודאו כי המידע תואם את שהציפיות והמטרות שהגדרתם לעצמכם לקראת גיל הפרישה. סביר להניח שלא פעם ולא פעמיים נגדיר מטרות פנסיונית חדשות, המובילות לצורך בעדכון של המסלולים הפנסיונים שלכם.

לדוגמא, במקרה בו זיהיתם שאתם יכולים לקבל תנאי עמלה טובים יותר, כדאי לנהל משא ומתן עם בית ההשקעות שקרן הפנסיה שלכם נמצאת בה, ולעיתים אף לשקול מעברה לבית השקעות אחר שמציע תנאים טובים יותר.

 

  1. בעת הכניסה לשוק ההון

רגע לפני כניסה לשוק ההון, בין אם באמצעות קרן השתלמות ובין אם באמצעות קופת גמל, נרצה לקבל תמונת מצב על השוק. כלי מיטבי שיעזור לכם בקבלת תמונת מצב זו הוא יעוץ מקצועי ומכוון על אפיקי ההשקעה הנכונים, בהתאם לתנודות השוק ובהתאם למטרות הפיננסים שקבעתם לעצמכם.

כמו כן, מלבד היעוץ המקצועי, וודאי תרצו גם לקבל יעוץ מס שבו יוסבר לכם על עיקרון דחיית מס, ויעזרו לכם בתכנון תשלום המס שלכם. תכנון מס נכון יכול לחסוך לכם אלפי שקלים.

ייצור הכנסה נוספת

  1. ייצור הכנסה נוספת

כאשר אתם רוצים לייצר הכנסה נוספת מעבר למה שאתם מקבלים כרגע, יש אפשרות לבחון מחדש את מצבכם הפיננסי הכולל, ולספק פתרונות הכנסה נוספים או תכנון עלויות קיים, בנוסף לדרכים אחרות ורבות.

 

  1. לפני הוצאה כספית גדולה

אם עומדת בפניכם הוצאה כספתי גדולה כגון חתונה של ילד, קניית דירה ואפילו קניית אוטו, וודאי תדרשו לוודא כי אתם מצליחים לעמוד בתשלומים ובתקציב שהגדרתם לעצמכם. לעיתים תצטרכו לקחת הלוואה שתעזור לכם בתשלום – החל ממשכנתא, ועד הלוואה לכל מטרה. יש מגוון רחב של הלוואות ועל מנת לבחור בהלוואה המתאימה ביותר עבורכם, מומלץ להיעזר בגורם מקצועי בעל נסיון רחב בשוק ההלוואות.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בדרך כלל רוב האנשים אינם בקיאים לפרטי פרטים בכל האפשרויות הקיימות להם ולכן אנחנו ממליצים בחום לפנות ליעוץ מקצועי. חברת אג'נדה פתרונות פיננסים היא חברה וותיקה המתמחה במתן ייעוצים, שירותים ומוצרים בתחום הפיננסי. לחברה יש מגוון רחב של פתרונות פיננסים אשר יסייעו לכם נקודתית בצורך שנוצר לכם. לעובדי החברה יש נסיון רב במתן פתרונות פיננסים ויטפלו בעניינכם בצורה אדיבה והמקצועית ביותר עד שתהיו מרוצים.

מחשבון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
מטבעות
3 דרכים בטוחות להשקעה

כל משקיע מחפש את הדרך הבטוחה ביותר לגרום לכסף שלו לעבוד בשבילו. לא פעם ולא פעמיים שומעים על השקעות