נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קיימת הלוואה לדירה למוגבלים בחשבון בנק?

מטבעות

לפעמים החיים מזמנים לנו מצבים מפתיעים, כאלו שלא ציפינו ולא חשבנו שנמצא את עצמנו בהם. הדבר בא לידי ביטוי לא פעם בקרב אנשים שמבינים שחשבון הבנק שלהם צפוי להיות מוגבל בקרוב. הדבר בא לידי ביטוי תמיד בזמנים הכי לא מתאימים ובכל זאת, צריך לדעת איך להמשיך את שגרת החיים למרות השינוי הקיצוני. במדריך זה נתמקד בהתמודדות עם רכישת דירה בזמן שהחשבון מוגבל ונבדוק האם ניתן לקבל הלוואה לדירה במצב שכזה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר ששמענו את הסיפור המצער של שמעיה, בעל המשרד השכן. בעקבות שינויים אישיים שאירעו לו בתקופה האחרונה, מצבו הכלכלי התדרדר והוא מצא את עצמו עם חשבון מוגבל בזמן שאשתו בבית, בהיריון עם הילד ה-6 שלהם. אם לא די בכך, הם היו צעד אחד לפני רכישת דירה והוא פשוט לא ידע מה לעשות. הוא פנה אלינו בגלל שידע שיש לנו ידע בכל הנוגע להלוואות וביקש לשמוע אם יש לו סיכוי לקבל הלוואה לדירה למרות היותו מוגבל בבנק. הבנו שמדובר כאן בעניין שיכול לעניין גם רבים אחרים וביקשנו את רשותו לכתוב על כך מדריך ולמסור לו את כל הפרטים באמצעותו. שמעיה לא סירב ובזכותו, גם אתם יכולים ליהנות מכל המידע המדובר.

 

מה זה בכלל הלוואה לדירה?

אז שמעון, מנהל המשרד השכן שלנו קורא למשכנתא "הלוואה לדירה". היה חשוב לנו רגע לציין את העובדה שמדובר באותו דבר בדיוק לפני שנמשיך במדריך. מדובר במשכנתא שמאפשרת לרוכשים לקבל את הסכום הנדרש להם כדי לממן את רכישת הדירה שתמיד חלמו עליה. כשמדובר במקרים כמו של שמעיה, הבנק עשוי לקרוא לזה בשני שמות אפשריים. האחד, משכנתא למוגבלים בבנק והשני, הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק. אז כדאי שתדעו שמדובר באותה גברת, רק בשינוי אדרת.

 

האם קיימת הלוואה לדירה למוגבלים בחשבון הבנק?

הפסקה הקודמת הוכיחה לכם שיש הלוואה כזו והיא נקראת ב- 2 שמות שונים. ובכל זאת, נציין בפניכם שהעובדה שאתם מוגבלים בחשבון הבנק שלכם לא צפויה להביא לכך שתהיו פסולים מקבלת משכנתא. יש לא מעט חברות שמסייעות למוגבלים בחשבון הבנק להתמודד עם ההליך של קבלת ההלוואה המדוברת וזה לא משנה שיש לכם חשבון מוגבל ו\או תיק שנפתח במשרדי ההוצאה לפועל.

 

תסתייעו בגורמים מוסמכים

חשוב מאוד שתדעו שאתם יכולים לגשת באופן עצמאי אל הבנק ולבדוק פרטים אודות קבלת הלוואה (משכנתא) למוגבלים, אבל אתם עשויים למצוא את עצמכם מקבלים סירוב. כדי להעלות את הסיכויים לקבל תשובה חיובית באופן משמעותי, אתם צריכים להסתייע בגורם מקצוע חוץ בנקאי שבקיא בתחום.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שחשוב לדעת אודות הלוואה לדירה למוגבלים בחשבון הבנק שאכן קיימת. כעת, כשידועים לכם כל הפרטים, אתם יכולים ליישם את המידע שנכתב לעיל ולבדוק את זכאותכם.

מטבעות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
מטבעות
3 דרכים בטוחות להשקעה

כל משקיע מחפש את הדרך הבטוחה ביותר לגרום לכסף שלו לעבוד בשבילו. לא פעם ולא פעמיים שומעים על השקעות