נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משרדים להשכרה – הפרטים הקטנים הם החשובים ביותר!

שטח מסחרי להשכרה

אם יש לכם חברה או עסק, בלי משרדים לא תוכלו לנהל אותה בצורה טובה. לא משנה האם החברה שלכם נמצאת בהקמה ואתם מחפשים את המקום הראשון שממנו היא תפעל או אפילו אם החברה כבר קיימת ואתם רק מחפשים את היעד החדש, השכרה של משרד דורשת מכם התבוננות בפרטים קטנים. כדי שלא תשכחו אף אחד מהם, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם אותם.

 

השכרת משרדים

אם אתם מחפשים משרדים להשכרה ברמת גן או בכל מקום אחר בארץ, חשוב שתבדקו היטב מה המשרד שאתם הולכים להשכיר. שטחי נדל"ן שמיועדים לעסקים הם לא דבר זול, ולא משנה מה התחום שבו העסק שלכם נותן שירות סביר להניח שזו הולכת להיות אחת ההוצאות הכי משמעותיות של העסק. לאור זאת, בדקו היטב את הפרטים הבאים לפני שאתם סוגרים עסקה על השכרת משרד.

בדיקת השכרת משרדים

חניה ונגישות

הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא את רמת הנגישות של המקום. למשרד שלכם אמורים להגיע עובדים, ספקים, קולגות ועוד שלל אנשים וכדאי שיהיה להם קל להגיע למשרד. נגישות לא נבחנת רק בהיבט של נגישות לנכים אלא גם מבחינת קרבה לחניונים או חניה במקום העבודה, קרבה לקווי תחבורה מרכזיים וכמובן מקום שקל למצוא אותו כאשר נמצאים בסביבה הקרובה.

 

כמה זה עולה לנו

כאמור, ההוצאה על השכרת משרד היא הוצאה לא קטנה, ולאור זאת עליכם לבדוק האם המשרד שבו אתם מעוניינים הוא כזה שאתם יכולים להרשות לעצמכם להשכיר אותו מבחינה כלכלית. המחיר של משרד נקבע לפי גודל ומיקום, כאשר מחסור בתקציב צריך להוביל אתכם לקיצוץ באחד משני הפרמטרים הללו. התפשרות על שניהם יכולה להיות פגיעה בעסק ועליכם לחשוב פעמיים לפניה.

 

ריהוט המשרד

אם המשרד שאותו אתם הולכים להשכיר הוא משרד מרוהט ומעוצב, עליכם לוודא שהעיצוב שלו מתאים לסוג הפעילות אותה אתם רוצים לקיים במשרד הזה. אחרת, עליכם לקחת בחשבון את הוצאות הריהוט עוד לפני שמדברים על העלות של השכרת המשרד. החיסרון שיש במשרד מרוהט יכול להפוך ליתרון כיון שאתם אלו שתחליטו כיצד לרהט ולעצב את המשרד החדש.

 

אזורי בילוי קרובים

הנתון האחרון הוא אמנם לא חשוב כמו הנתונים הקודמים אך כדיין כדאי לתת עליו את הדעת. רצוי שבקרבת המשרד שלכם יהיו אזורי בילוי, מסעדות ואתרים מרכזיים. מקומות כאלו בדרך כלל מושכים קהל, מה שיכול להפוך את המשרד שלכם למקום נגיש יותר ויעזור לכם להביא קהל גדול יותר אליו.

 

לסיכום

אם אתם זקוקים למשרד באזור מרכזי בארץ, סביר להניח שהאופציה הטובה ביותר היא השכרה של משרד. בהשכרה של משרד יש כמה פרמטרים אותם אתם צריכים לבדוק כמו מיקום המשרד, המחיר שיעלה לכם להשכיר אותו והעיצוב הפנימי שלו. רק לאחר שבדקתם את אותם נתונים תוכלו לסגור עסקה על השכרת משרד לעסק.

חללי נדל"ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן