נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חמישה טיפים לתכנון כספי הפרישה שלכם

מטבעות

רבים מאתנו מחכים בקוצר רוח לרגע בו נגיע לגיל הפרישה, מתכננים תכניות גדולות כמו טיול בעולם, ללמוד משהו חדש או

פשוט להנות מהיום יום.

אך רבים מופתעים מסכום הכסף שבסופו של דבר הצטבר להם במהלך השנים ומבינים שהדרך להגשמת החלומות שלהם עוד

רחוקה.

על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות שכאלה, יש לתכנן בקפידה את כספי הפרישה שלכם, בואו ללמוד כיצד.

 

תכנון נכון מונע אכזבות

כיום, החיסכון של כספי הפרישה שלנו נהיה משימה קשה. יש לכך כמה סיבות החל מעליית תוחלת החיים שגורמת לכך שכספי הפרישה מתפרסים על פני יותר זמן ומורידים את הקצבה החודשים ועד דמי ניהול יקרים שלוקחים אחוזים גבוהים מהחיסכון שלכם. כדי למקסם את הרווחים שלכם ולהגדיל את כספי הפרישה שלכם, יש לנקוט במספר צעדים שיעזרו לכם לתכנן מבלי לפחד מהמושג – מיסוי פרישה.

 

טיפ מספר 1 – להבין מושגים בסיסיים

לפני שאתם צוללים לנושא של כספי פרישה, מומלץ להבין מושגים בסיסיים על מנת שכל מאמר שתקראו בנושא וכל שיחה עם איש מקצוע תהיה לכם יותר מובנת וברורה. הכרת מושגי יסוד בעולם זה הם המפתח לתכנון נכון בהמשך.

 

טיפ מספר 2 – להכיר את הזכויות ולהתעקש עליהן

בישראל ישנם מספר חוקים המקנים לכם זכויות שונות. וודאו בכל מקום עבודה שכל הזכויות אכן הגיעו אליכם. וודאו שהפרישו לכם את כל מה שאתם זכאיים לו, שלא נשארו לכם ימי חופשה או מחלה שאתם יכולים לפדות וכיצד מחשבים לכם את פיצויי הפרישה.

 

טיפ מספר 3 – להתייעץ עם מומחים

רבים מאיתנו נותנים להזניח מאחור את נושא כספי הפרישה. זה נראה לנו רחוק ממנו ולעיתים אנחנו פשוט שוכחים שזה קיים וכמה זה חשוב. אם קשה לכם לתכנן בעצמכם כיצד לייעל את הטיפול בכספי הפרישה שלכם, שיקלו להתייעץ עם מומחים בתחום שיעזרו לכם לחסוך אלפי שקלים נוספים שיהיו שווים כל מחיר שהיועצים יקחו מכם.

 

טיפ מספר 4 – זמן הפרישה

אם אתם ממש לקראת הפרישה, דבר נוסף שתוכלו לתכנן מרוב כדי להגדיל את כספי הפריסה שלכם הוא לתזמן באופן נכון את זמן הפרישה שלכם. לעיתים מציעים תגמולים לפרישה מרצון בזמנים מסוימים ולפעמים אם תדחו את הפרישה שלכם בחודש על מנת ששנה בה עבדתם לא תחשב גם כשנת הפריסה הראשונה.

 

טיפ מספר 5 – תתחילו לתכנן מגיל צעיר

ככל שתקדימו לחשוב על הפנסיה שלכם ולדאוג לה, כך תחסכו יותר כסף. ככל שתהיו ערים יותר שנים לזכויות שלכם ולכסף שלכם, כך תנהלו אותו בצורה טובה יותר. לכן, חשוב כבר מגיל צעיר לתכנן נכון את כספי הפרישה שלכם.

 

תדאגו לעתיד שלכם

כן זה נשמע אולי רחוק לחלקנו, אבל בעתיד של כולנו אנו נזדקק לכסף הזה מאוד ולכן כל כך חשוב לתכנן את זה נכון.

מחשבון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
מטבעות
3 דרכים בטוחות להשקעה

כל משקיע מחפש את הדרך הבטוחה ביותר לגרום לכסף שלו לעבוד בשבילו. לא פעם ולא פעמיים שומעים על השקעות