נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו הביטוח המקסימלי שניתן לעשות לביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף

אף אחד לא אוהב לקחת על עצמו סיכונים מיותרים. במיוחד לא כשמדובר בסיכון שעלול לגבות מחיר יקר וכבד. ביטוח בית משותף הוא אחד הביטוחים שמי שמכיר את הנושא, רוכש את הביטוח בכדי להגן על עצמו ככל הניתן. ריכזנו כאן את המידע בנושא במיוחד עבורכם. 

 

מהו ביטוח בית משותף ומה הוא כולל?

אף אחד לא אוהב לקחת על עצמו סיכונים מיותרים. בתור דיירי בניין משותף, אתם חשופים לסיכונים מידי יום. הרי השטחים בבניין הם משותפים לכל הדיירים. אם מדרגה נשברת בחדר המדרגות, כל הדיירים נדרשים לשלם עבור התיקון שלה. אם לובי הבניין ניזוק העלויות חלות על כולם.

אותו דבר קורה גם בעניין התביעות: אם אדם נפגע כתוצאה מהרכוש המשותף, הוא רשאי לתבוע את דיירי הבית על כך. לפעמים התביעה היא מול חברי ועד הבית. אבל הסיכון הוא של כל הדיירים. ומול סיכון כזה אף אחד לא רוצה לעמוד. מה עושים? רוכשים ביטוח בית משותף הכולל את כל הכיסויים הנדרשים בכדי לספק מעטפת הולמת.

ביטוח בית משותף

מה הביטוח כולל?

על פי רוב, ביטוח זה יכלול 3 ביטוחים עיקריים – חשוב להבין כי הרכב הביטוח נעשה על פי בחירת חברי ועד הבית. הרי לכל בניין צרכים משלו. יש בניינים שצריכים מעטפת ביטוחית הנותנת מענה גם לחדר כושר שיש בלובי הבניין לעומת בניין אחר שצריך רק את הבסיס… הביטוחים העיקריים כוללים 3 ביטוחים:

 

ביטוח מבנה

ביטוח מבנה נותן כיסוי ביטוחי לכל חלל המבנה המשותף, קירות, תקרה, מדרגות, מערכות המחוברות למבנה ועוד. יש ביטוחים הכוללים מעלית ויש ביטוחים שכדי להכליל את המעלית בביטוח יש צורך ברכישת כיסוי המכונה ביטוח ציוד הנדסי. בדקו מה כולל ביטוח המבנה שלכם והאם הוא נותן מענה לכל פריט יקר הנמצא בתחום השטח המשותף. כך שאם יתרחש נזק, חברת הביטוח תוכל למממן את עלות התיקונים.

ביטוח בית משותף

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' נותן כיסוי לדיירים מפני תביעות של גורם שלישי. כך שאם אדם נפגע כתוצאה מהמבנה המשותף, מקום לתבוע אתכם, הוא יוכל לפנות לחברת הביטוח ולקבל את כספי הפיצויים… ביטוח זה נותן מענה לנזקים שנגרמו על ידי המבנה לגורם שלישי. זה יכול להיות שריפה שפרצה בבנין שלכם והיא עברה לשטח פרטי. בעל השטח דורש פיצויים בצדק ואם לא יהיה לכם ביטוח, המחיר שזה עלול לעלות לכם הוא יקר מידי.

 

ביטוח מעבידים

ביטוח זה נותן כיסוי ביטוחי לדיירים המעסיקים את מנקה הבניין הנחשב לעובד. על פי חוק ביטוח עובדים בכדי שיהיה למעסיק מהיכן לשלם פיצויים, עליו לרכוש ביטוח חבות עובדים.

 

איך מייעלים את המעטפת הביטוחית הקיימת?

את המעטפת הביטוחית ניתן לייעל ולפנות אל סוכן ביטוח שיחפש עבורכם ביטוח בית משותף – ביטוח מבנה להגנה מקסימלית.

ביטוח בית משותף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים