נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך הר הביטוח יכול לחסוך לכם המון כסף

הר הביטוחים

לא מעט אנשים משלמים סכומים גבוהים על הביטוחים הקיימים על שמם. יש מקרים רבים בהם מבוטחים מגלים שהם משלמים פעמיים על אותו ביטוח, משלמים על ביטוח שלא מכסה את מה שהם צריכים וגרוע מכך, הם מגלים שאין להם ביטוח כמו שחשבו שיש להם והם משלמים מידי חודש על ביטוח אחר…

עולם הביטוחים הוא עולם שמתפתח ללא הרף וכך גם מחירי הביטוח משתנים. מה עושים כדי לשנות את מחיר הביטוח ולייעל את התיק הביטוחי? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. נקווה שהוא יפיק לכם תועלת.

 

איך ניתן לחסוך כסף במחיר הביטוח?

מחיר הביטוח עלול להיות יקר מסיבות שונות:

 

כפל ביטוחי

יש מקרים בהם מבוטחים משלמים על אותו ביטוח מספר פעמים. הם מבוטחים על אותו ביטוח במספר חברות וכך, כל חברה גובה את שלה. הבעיה היא שבעת מימוש ביטוח כזה, במרבית המקרים חברות הביטוח לא ישלמו את מלוא הפיצוי המגיע למבוטח והן תתחלקנה ביניהן בגובה הפיצוי שהן אמורות לשלם למבוטח.

המבוטח לא מרוויח מהעניין יותר פיצויים כך שחבל שהוא משלם על כפילות. כאשר מזהים שמשלמים על כפל ביטוחי, חשוב לבדוק איזה ביטוח משתלם לבטל וכך חוסכים כסף ומוזילים את מחיר הביטוח.

 

היקף ביטוחי לא נותן מענה

אנשים אומרים לעצמם, יש לי ביטוח ואני מבוטח מפני מקרים מסוימים. הבעיה היא שהם לא עוקבים אחר הביטוח שלהם וכך יש ביטוחים שמוגבלים לתקופה, יש חברות ביטוח שלא דואגות לעדכן את המבוטח בסיום תקופת הביטוח… ויש מקרים בהם הביטוח הקיים אמור לכסות מקרה ספציפי מסוים בעוד שאין למבוטח ביטוח הנותן מענה למקרה אחר…

כך אנשים מגלים ברגע האחרון שאין להם ביטוח ואין להם ברירה אלא לספוג את העלויות. ניתן למנוע הפסד כזה באמצעות בדיקת ביטוחים שגרתית הבודקת מה קורה בתיק הביטוחי הקיים. כאשר מגלים חוסר משלימים אות וכך נמנעים הפסדים בהמשך.

 

ביטוחים יקרים

חברות הביטוח מתחרות ביניהן על המבוטחים וכך, הן מתמחרות באופן שונה את הביטוחים, מציעות תנאים אחרים וכו', הכל במטרה למשוך אליהן כמה שיותר לקוחות. כך מבוטחים חכמים יכולים לנצל את המצב ולבדוק מה קורה בשוק הביטוח ואיך הם יכולים להרוויח מכך. הם יערכו השוואת הביטוחים ובמקרה בו הם מגלים ביטוח משתלם יותר מהביטוח שלהם, הם יעדיפו אותו ויחסכו לעצמם.

 

איך מאתרים את הביטוחים?

ניתן להיעזר באתר הר הביטוח המוכר כדי לאתר את הביטוחים הקיימים. נכנסים לאתר, מקישים פרטים מזהים והנתונים מועלים. הבעיה היא שלא כל אחד מבין בתחום ולכן רבים פונים לסוכני ביטוח פרטיים לערכית בדיקת ביטוחים כמו שמציעים צוות הר הביטוחים. כך הם נהנים מבדיקת ביטוחים מקצועית ומקיפה. הם יודעים אם הביטוח עונה לצרכים שלהם ומה ניתן לעשות כדי להתייעל.

הר הביטוחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים