נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשרי לוותר על ביטוח לחו"ל?

ביטוח בחו"ל

הגיע הזמן הזה בשנה – ימי החופשה הוסדרו מול מקום העבודה ואפשר סוף סוף לצאת לחופשה בחו"ל. חופשה לחו"ל ברוב המוחלט של המקרים היא חוויה מהנה, משחררת וכזאת שנותנת אוויר לנשימה להמשך. יחד עם זאת, לצערנו הרב, לא פעם אירועים חיצוניים מחוץ לשליטתנו עלולים לפגוע בחופשה – זה יכול לקרות בהיבט בריאותי אך לרוב זה ישתקף בפן הכלכלי.

ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה מענה לתרחישים הללו, אך האם באמת חייבים לעשות זאת, או שאולי אפשרי לוותר על הביטוח לחו"ל? מיד תוכלו לדעת…

 

מה זה ביטוח לחו"ל?

לפני שנבין האם אפשרי לוותר על ביטוח לחו"ל, חשוב להבין תחילה מה זה בכלל ביטוח לחו"ל. כאמור, לצד חוויות מהנות המלוות את רוב החופשות בחו"ל, במקרים רבים מתרחשים אירועים שעלולים לשבש את החוויה. תאונות, מצביים רפואיים, גניבות, אובדן רכוש, כל אלו ועוד הם תרחישים פוטנציאליים שעלולים להתרחש במהלך חופשה ועלולים להעיב על החוויה.

כאן נכנס לתמונה ביטוח לחו"ל, תמורת מחיר מינימלי חברות הביטוח מעניקות התחייבות לכיסוי הוצאות הקשורות לאותם התרחישים שעלולים להתרחש, זאת בהתאם לפוליסה ולהסכם שנחתם מול חברת הביטוח. להשוואות מחירים ותנאים של חברות הביטוח השונות, היכנסו – https://bit2hul.co.il.

 

האם אפשרי לוותר על ביטוח לחו"ל?

לשאלה האם הדבר אפשרי השובה היא כן, הדבר פורמלית הוא אפשרי. אך האם הוא כדאי? התשובה היא חד משמעית לא. הסיכוי שיילקח כתוצאה מטיסה ללא ביטוח חו"ל הוא גדול למדי ולא שווה ביחס להוצאה הקטנה שכרוכה בקבלת ביטוח חו"ל. פרסנו לפניכם מספר טיעונים המלמדים מדוע כדאי לעשות ביטוח חו"ל:

 

כיסוי עלויות רפואיות

במידה וחלילה נקלעתם למצב רפואי שדורש כיסוי כספי, הדבר האחרון שתרצו להתעסק בו בסיטואציה הזאת היא דאגה בנוגע לעלויות והמחיר הכספי. ביטוח חו"ל מעניק שקט נפשי בהקשר הזה, רוב חברות הביטוח המעניקות ביטוח חו"ל מכסות באופן דרמטי א העלויות הפוטנציאליות שיכולות לצוף עקב מצב רפואי כזה או אחר.

 

פינויים

במקרה של סיטואציות מורכבות למדי, בייחוד במדינות עולם שלישי, נדרש צורך בפינוי ולעיתים אף פינוי מוסק. לעיתים, מדובר בשירות שרק חברות הביטוח יכולות לספק לכן כדאי האפשרות הזאת תהיה פתוחה בפניכם במידת הצורך.

 

אובדן רכוש

מזוודות שנאבדות בשלמותן במעברים בין המדינות היא תופעה נפוצה למדי. במסגרת הפוליסה עם חברות הביטוח ניתן לקבל התחייבות לכיסוי של עלות הרכוש שנמצא בתוך המזוודה האבודה, בין אם היא נעלמה בשלמותה ובין אם רק רכיבים מתוכה הלכו לאיבוד או נגנבו.

 

לסיכום – לא כדאי לוותר על ביטוח חו"ל

כפי שהובהר, המחיר שתשלמו עבור ביטוח חו"ל מתגמד ביחס להוצאות הפוטנציאליות שעלולות לצוץ עקב תרחיש כזה או אחר. אם אתם כבר יוצאים לחופשה, תהנו ממנה כמו שצריך ואל תתנו למחשבות דרמטיות להשפיע עליכם. רכישה של ביטוח חו"ל היא רכישה של שקט נפשי במהלך החופשה המהנה ובמחיר כלכלי קטן למדי. אל תשכחו להנות בחופשה!

ביטוח בחו"ל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים