נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ניתן לחסוך בביטוח ועד הבית

ביטוח הבית

ביטוח ועד בית הוא ביטוח סופר חשוב. אף חבר ועד בית לא רוצה למצוא את עצמו נתבע אישית רק בגין תפקיד שהוא עושה בהתנדבות להתנהלות התקינה בבניין בו הוא גר. יחד עם זאת, ביטוח ועד בית עולה מחיר לא מבוטל וכדי לחסוך במחיר, צריך לדעת מה לעשות. הפעם החלטנו להרחיב על נושא זה. נקווה שהוא יביא לכם תועלת וחיסכון.

 

מה זה ביטוח ועד בית?

בתור חברי ועד בית, אתם עלולים להיתבע כאשר אדם נפגע בגין החלטה שקיבלתם או כאשר אדם נפגע במרחב הבניין המשותף והוא רוצה לקבל פיצויים. ניקח מקרה בו אדם החליק בחדר המדרגות כאשר הוא היה בדרך לבקר אצל חברו. חדר המדרגות משותף לכל דיירי הבניין, אבל הוא מבחינתו לא רוצה לתבוע את חברו הטוב. מה עושה? תובע את חברי ועד הבית.

על פי חוק נפגעים רשאים לתבוע את חברי הועד המייצגים את כל דיירי הבית וכך, חבר ועד הבית עלול למצוא את עצמו נתבע על פיצויים ונזקים שנגרמו לאדם אחר והתביעה הזו עלולה לעלות לו ביוקר. מה עושים כדי להתמגן מתביעות שכאלו ואחרות? רוכשים ביטוח ועד בית המעניק כיסוי ביטוחי נרחב לחברי ועד הבית.

ביטוח הבית

איך מוזילים את מחיר הביטוח?

נכון, מחיר ביטוח ועד בית הוא לא מחיר נמוך. אך חשוב לזכור שהוא מתחלק בין כל דיירי הבניין וגם אם הוא מבטח את חברי הועד, כל דיירי הבניין המשותף אמורים לשלם עליו. כדי להוזיל את מחיר הביטוח עורכים ביטוח ועד בית השוואת מחיר. מבררים אצל מספר חברות ביטוח המציעות ביטוח ועד בית על ביטוח מתאים וכך עורכים השוואה בין הביטוחים השונים.

 

המחיר הוא לא הכל

בערכית השוואת ביטוחים, חשוב לזכור כי מלבד המחיר, יש עוד נתונים חשובים לבדיקה.

ביטוח הבית

מבחינת המחיר –

בדקו מה כולל המחיר האם מדובר בפרמיה חודשית שהולכת ועולה עם השנים. יש חברות ביטוח המנסות לשוות לביטוח תדמית זולה ולכן בשנים הראשונות מחיר הביטוח יהיה נמוך ובהמשך הוא הולך ועולה בהתאם.

 

מבחינת אמינות החברה המבטחת –

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מתמודד עם חברת ביטוח שלא מוכנה לשאת בהבטחות. יש חברות ביטוח המחפשות רק איך להתנער מאחריות בזמן אמת והשירות שלהן לא יעיל? גם אם חברה כזו תציע מחיר זול, זה לא ישתלם…

 

תנאי הביטוח-

חשוב לזכור להשוות גם בין יתר תנאי הביטוח ולהתאים אותם בצורה היעילה ביותר לצרכי המבוטח: גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת, היקף הכיסוי הניתן, תוקף הביטוח ועוד. בסופו של דבר התנאים המקיפים הם המשמעותיים ולא רק המחיר. חשוב לזכור זאת.

שורה תחתונה, ביטוח ועד בית ניתן להוזלה על ידי עריכת השוואת ביטוחים נכונה ומקצועית. שיהיה עם המון הצלחה!

ביטוח הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים