נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שימוש באופנוע מייקר את העלות של ביטוח החיים

ביטוח אופנועים

בשלב מסוים חייבים להתחיל לקחת אחריות, ביטוח חיים זה דבר כמעט בסיסי ומאוד מהותי שחייבים לעשות בעיקר אם יש אנשים שתלויים בכם. כל דבר שתעשו ששם אתכם בסיכון, לא מייקר ישירות את הביטוח, אך כן גורם לכך שתצטרכו יותר סעיפים במסלול הביטוח שתבחרו. בואו ותכירו קצת את התחום, מה ה ביטוח חיים, איפה תועלו לעשות אותו ומה בדיוק המשמעות של לקיחת סיכונים כשבחורים פוליסת ביטוח.

 

מהו ביטוח חיים?

הביטוח הראשון שבדרך כלל חושבים עליו הוא ביטוח חיים, וזה בהחלט בצדק, ביטוח חיים הוא תחום ראשי וחשוב מאוד בעולם הביטוחים, וזה מהביטוחים הראשונים שיציעו לכם חברת ביטוח. הביטוחים האלו מוודאים שיתקבל פיצוי כספי עבור המשפחה של המבוטח והנשארים מאחור לאחת מותו, משנהו שיעזור להם להתנהל לאחר האובדן ככל האפשר.

 

איפה עושים ביטוח חיים?

ביטוח חיים זה הסכם ביטוח בין המבוטח לחברת הביטוח שמפצה בעת הצורך את המשפחה בסכום שנקבע עבור מוות המבוטח. ישנן המון חברות ביטוח שונות שתוכלו לעשות מולן את הביטוח הזה, חשוב כמובן לעשות בירורים והשוואות לפני שתחתמו על הביטוח, בכדי לוודא שבאמת מדובר בחברה אמינה וטובה שתעשה הכל מסודר וטוב.

 

ביטוח אופנוע זה עניין נפרד

האופנוע בפני עצמו לא מייקר את עלות הביטוח, הוא מוסיף על כך מכמה היבטים, אם אתם רוצים לדעת כמה עולה ביטוח לאופנוע תבינו שמדובר בביטוח נפרד, שאינו קשור לפגיעה בכם אלא של האופנוע עצמו. רלוונטי לעניין הכספי, אך ביטוח חיים זה עניין אחר, שימו לב שהעובדה שאתם נוסעים באופנוע שמה אתכם בסכנה, שם זה עלול לייקר את הביטוח חיים.

 

סוגי ביטוח ריסק

  • ביטוח ריסק בביטוח חיים – במקרה של מוות בטרם עת, יקבלו השארים של המבוטח פיצוי חד פעמי לפי גובה הכיבוי שנקבע מראש בפוליסה. אם המבוטח הגיע לגיל שנקבע מראש בעת החתימה, לא יהיה מכוסה יותר במקרה של פטירה ומשפחתו לא תהיה זכאית לפיצוי.
  • ביטוח ריסק מחלות קשות – הביטוח הזה נועד לתת פיצוי חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה שלעיתים גוררת הוצאות רבות ואובדן. גובה הפיצוי נקבע במהלך החתימה על הפוליסה. גם לפוליסה זו יש תאריך בו היא כבר לא בתוקף והשארים לא יהיו זכאים לקבלת פיצוי.
  • ביטוח ריסק אובדן כושר עבודה – ביטוח זה עבור מקרה של אובדן כושר עבודה, עובד כאחד מביטוחי בחיים, במקרה של מחלה קשה או דברים אחרים, בא לתת הגנה כלכלית לאלו שתלויים במבוטח.

 

לא לוקחים סיכון

תחשבו על זה שביטוח חיים זה לא בשבילנו, זה בשביל הקרובים שלנו שיישארו אחרי מותנו, ויצטרכו תמיכה כלכלית. לרכוש פוליסת ביטוח מותאמת לסיכונים הממשיים שאתם נמצאים בה, בין אם זה אופנוע או תחביב לחוויות אקסטרים או עבודה מסכנת חיים, הכל תכניס ולמשוואה בכדי לרכוש את פוליסת הביטוח המותאמת ביותר שתגן בעת הצורך עליהם.

גברת על אופנוע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים