נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המלצות לימודי ייעוץ משכנתאות

מחשבון

יועצי משכנתאות הם אנשים שתפקידם חשוב והכרחי לכל אדם בישראל (וגם בחו"ל למעשה). הם נדרשים לבצע את תפקידם בצורה מקצועית מאוד וחדה בשל ההשפעה הגדולה שיש לו על עתידם הכלכלי של רוכשי הבתים במקביל להיותם שירותיים, רגישים וקשובים לצרכי הלקוחות שלהם. אנשים רבים מחפשים המלצות לימודי יועץ משכנתאות כדי לבחור את המסלול האידיאלי עבורם, ביניהם סטודנטים צעירים שמנצלים את גילם הצעיר לכניסה נוחה לעולם הפיננסיים, וכן מסיבי קריירה שרוצים לפתוח דף חדש והזדמנויות חדשות לעצב את עתידם הכלכלי. המשותף לכולם הוא היכולת לנהל ולסגור תהליכים והנחישות ללמוד וליישם את החומר המקצועי בשטח.

רשת למידה

 

מדוע לימודי ייעוץ משכנתאות הם מסלול מבטיח?

עליית מחירי הדירות כמעט ואינה מאפשרת לאנשים בישראל לרכוש דירה ללא לקיחת משכנתא. משכנתא היא התחייבות גדולה ומורכבת שעמידה בה יכולה להתאפשר לצד שגרת חיים ראויה, רק בהכוונה נכונה וחכמה של יועץ משכנתאות מקצועי. כדי לאתר עסקה נכונה, לנהל אותה ולבנות תוכנית כלכלית המתאימה לצרכי המשפחה, קוני הדירות מחפשים אחר יועצי משכנתאות מומחים שיהיה מקור ידע ותכנון מחד אך גם אנשי שיח קשובים ואינטליגנטים. שוק הדירות לעולם לא נח, ולכן הביקוש ליועצי משכנתאות שכאלה ממשיך לטפס ופותח משרות חדשות באופן קבוע. כך, הסטודנטים לייעוץ משכנתאות היוצאים אל שוק העבודה נהנים מביטחון כלכלי על ידי סיפוק הביקוש.

נוסף על כך, ניתן לסמוך על גדילת הביקוש למקצוע גם הודות למגמת העלייה בהיקף האוכלוסייה שממשיכה להתרחב מידי שנה. יותר אנשים משמעותם יותר ביקוש לדירות ובתים ומכאן ליועצי משכנתאות. רבים מהם גם מבשילים להבין את הצורך שביועץ משכנתאות פרטי שידאג קודם כל לאינטרסים האישיים שלהם.

כיתת לימוד

 

ניתן למצוא הרבה המלצות קורס ייעוץ משכנתאות על מכללת אורין שפלטר ולא בכדי. זו המכללה המחזיקה בתואר המובילה בארץ להשכלה פיננסית זה שנים רבות ותלמידיה מתברגים דרך קבע במשרות מפתח הן כיועצים פרטיים והן בחברות הגדולות במשק. הסטודנטים של המכללה נהנים מיתרונות רבים המייחדים את מכללת אורין שפלטר ומאפשרים לה להוביל את תחום הלימודים הפיננסיים בגאון:

  • סגל מורים ומרצים בכיר שמאחוריהם שנות ניסיון רבות בשטח, ומטרתם להכשיר את הדור הבא של יועצי המשכנתאות בישראל כדי להביא לשינוי חיובי בעתיד הכלכלי של המדינה.
  • ליווי אישי ותמיכה בכל הצרכים של הסטודנטים במהלך הלימודים על ידי סגל המכללה, תוך זמינות ושירותיות מרשימות המציבות סטנדרט רווחה גבוה.
  • חומרי לימוד מעודכנים התואמים את עולם העבודה והשוק החיצוני המעניקים לסטודנטים את האפשרות ללמוד באופן התואם את המגמות המתרחשות בשטח וכך להגיע מוכנים ליום הראשון בשוק העבודה.
  • אפשרויות למידה מגוונות – פרונטליות ומקוונות – שמתאימות לכל מי שחפץ לרכוש השכלה פיננסית ללא תנאי קבלה ודרישות לידע או ניסיון קודם בתחום.
  • פורטל משרות היברידי המיועד לבוגרי המכללה בלבד ומעניק הזדמנויות בלעדיות להתברגות במקומות מבוקשים בשוק העבודה ולהשתכרות מכובדת החל מהיום הראשון כיועצים.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משכנתאות
ייעוץ משכנתאות
איך קונים דירה עם יוקר המחיה?

אחת הסוגיות הכלכליות הבוערות ביותר בתקופה האחרונה, היא סוגיית יוקר המחיה בכלל ומחירי הדירות בפרט. המחירים הולכים ומטפסים באחוזים

גרירת משכנתא
גרירת משכנתא

יש לכם דירה שרשומה על שמכם אך החלטתם למכור אותה? רוצים לקנות דירה גדולה וחדשה יותר כי מצאתם הזדמנות