נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדוע כדאי לשכור את שירותיו של עו"ד מקצועי בעסקת רכישת דירה?

עסקת רכישה ראשית

מדוע כדאי לשכור את שירותיו של עו"ד מקצועי בעסקת רכישת דירה?

רכישת דירה זה אומנם חלום של הרבה אנשים, אך בפועל זה הרבה פעמים מסובך מכפי שנדמה לנו. מעבר לכך שעלינו לבחור את הנכס המתאים, אנחנו צריכים גם לוודא שמוכרים לנו דירה שאין לגבי אזהרות מיוחדות, חובו או כל מיני עניינים משפטיים מורכבים. לכן עולה השאלה כיצד זוג שלא ממש מבין בנדל"ן יוכל להתמודד עם הדברים? והאם לא כדאי יהיה לשכור את שירותיו של איש מקצוע שיוכל לסייע בעניין? התשובה היא חד משמעית כן ואין ספק שהאדם שיוכל לעזור לכם הוא עורך דין רכישת דירה. איש מקצוע כזה, שעוסק בתחום הזה מזה שנים, יוכל לעזור לכם לגבי כל השאלות הכי מורכבות שיש לכם בנושא, אז למה לחשוב פעמיים האם לפנות או לא לפנות אל עו"ד מתאים?

מירי-פרופיל-מרובע

מירי ברונו

כל מה שעוה"ד יוכל לעשות למענכם

המטרה בפניה אל עורך דין רכישת דירה היא לדעת שיש לכם על מי לסמוך. זה אומר שבין אם אתם רוצים לעשות בירורים שונים לבד לגבי הנכס, במקום כמו מנהל מקרקעי ישראל או הטאבו ובין אם אתם רוצים שעוה"ד יעשה עבורכם הכול – תמיד יהיה לכם עם מי להתייעץ לגבי הממצאים. יש הרבה מנוחים מקצועיים הקשורים לתחום הזה ולכן, אפילו אם אתם הולכים ומבררים לבד כל מה שצריך, איך תוכלו להבין את התשובות שמגיעות אליכם? לכן אנחנו ממליצים לכם לבחור עורך דין רכישת דירה שיוכל לעזור, כי הוא יעשה עבורכם את כל העבודה המורכבת. בנוסף לכך, כמובן שהוא גם יהיה האדם שיבדוק את החוזה לפני שתחתמו עליו והוא גם יהיה האדם שיציע לכם להכניס סעיפים נוספים עם דגשים כאלה ואחרים לחוזה.

"הדיירים יכולים לצאת מעסקת תמ"א 38 עם רווח כלכלי גדול מאוד ובנוסף הנכס ששייך להם הושבח ושווה הרבה יותר."

עסקת רכישה

האם שירותיו של עו"ד כזה יקרים?

 

לכל עורך דין, בכל תחום שהוא, יש את התעריפים שלו. לכן עולה השאלה כמה באמת תשלמו בסופו של דבר לאיש המקצוע והאם אתם מוכנים לשלם כל סכום שידרשו מכם. האם אתם שייכים לאותם האנשים שמאמינים שככל שעוה"ד גובה יותר הוא גם יותר מוכר? בעל מוניטין? או בעל ניסיון? בדרך כלל התשובה לכך שלילית ולכן אין שום סיבה להסכים לשלם אחוזים גבוהים מאוד לעוה"ד מערך העסקה כולה. לבסוף, כדי שתצאו מרוצים משירותיו של איש המקצוע, אנחנו מציעים לכם גם לברר מראש שהוא זמין עבורכם ושהוא יוכל לתת לכם שירות בכל רגע ומענה לכל שאלה שאולי תתעורר אצלכם לגבי העסקה.

 

לאתר של עורך דין רכישת דירה מירי יעקב גביש:

https://brunolaw.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%94

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
גריל גז
עלות המוצרים של וובר

וובר היא חברה אמריקאית המייצרת גרילים ומוצרים לבישול חיצוני. החברה נוסדה בשנת 1952 על ידי George Stephen והיא נחשבת לאחת

קונה זהב
הכל על קניית זהב

מרבית המשקיעים בזהב הגיעו אל התחום מבלי שהיה להם ידע מעמיק אודותיו בתחילת הדרך. שכן, בתי הספר והמסגרות החינוכיות

איש נדלן
אחזקת מבנה לאחר שיפוץ

עריכת שיפוצים במבנה, נועדה בדרך כלל להחזיר אותו למצב הדומה למצבו כאשר היה חדש. לחילופין, שיפוצים במבנה נועדו לשיפור