נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 פרויקטי בנייה שווים שחובה להכיר

פועלים

בשנים האחרונות נראה כי מצוקת הדיור באזור המרכז הולכת וגדלה והאופציות היחידות לרכישת דירה היא רק בשוק דירות

היד השנייה.

במאמר זה נביא לידיעתכם פרויקטים חדשים הנבנים בערים מרכזיות גם מגוון של סוגי דירות שיכולים להוות פתרון עבור

משפחות צעירות ואפילו לשמש כדירות להשקעה.

אם אילו פרויקטים מדובר ובאילו ערים?

 

רעננה:

העיר רעננה גובלת בעיר כפר סבא ובהרצליה, עם כ -78,000 אלף תושבים ובה נבנה הפרויקט DUO בעיר הממוקם ברחוב ז'בוטינסקי במרכז הוותיק בין רחוב אוסטרובסקי ורחוב אחוזה. מדובר באחד המגרשים האחרונים בהם מקיימים התחדשות עירונית ברעננה ובו ייבנו 48 דירות בבניי בוטיק. לדירות מגוון גדלים עם מגוון חדרים הנעים בין שניים, שלושה וחמישה חדרים. בפרויקט יהיו דירות גן ודירות פנטהאוז עם מרפסות גדולות כאשר כל בניין יהיה בעל 7 קומות.

 

ראשון לציון:

Selected בעיר ראשון לציון, עיר חוף הרביעית בגדולה באוכלוסייה בישראל נבנה פרויקט בשכונת רמז בצידה המערבי של העיר סמוך לאייקון ההיסטורי- גן הגתות. הבניין בעל 29 קומות עם סך הכל של 112 דירות הנעות בין 3-5 חדרים. הבניין היוקרתי בעל לובי כפול ובו חדר כושר פרטי, פינות ישיבה ועמדה עבור שומר הבניין. בבניין מפרט דירות פרמיום מיני פנטהאוז ופנטהאוז וסביבו פארק פרטי בשטח של כ- 5 דונם, גינה מטופחת, שבילי הליכה, ספסלים, מתקני שעשוע עבור הילדים ומבחר פינות ישיבה נעימות.

 

בת-ים:

העיר בת ים גובלת בעיר ראשון לציון מדרום, ממזרחה גובלת העיר חולון ומצפון לה תל אביב, לבת ים רצועת חוף באורך של כ-3.5 ק"מ. פרויקט ארלוזורוב הוא פרויקט המוקם באזור האטרקטיבי של בת ים ברחוב ארלוזורוב במרחק של כ-200 מטר מקו החוף נבנה בניין בוטיק בעל 9 קומות עם מגוון דירות של 3-4 חדרים, בבניין מגוון דירות בו ניתן למצוא גם דירות גן ופנטהאוזים.

 

באר יעקב:

פרויקט בבאר יעקב, עיר הנמצאת כ- 20 ק"מ מתל אביב נבנה פרויקט LIVE בשכונת פארק המושבה שכונה קיימת ומאוכלסת איכותית ומבוקשת. באר יעקב מורכבת מקהילה איכותית, משפחות צעירות ונמצאת בהתפתחות מתמדת עם עתיד מבטיח. פרויקט LIVE הוא פרויקט יוקרתי ובו שני מגדלי מגורים אשר כל אחד מהם בעל 25 קומות, בפרויקט ניתן למצוא מגוון של דירות בין 3-5 חדרים עם דירות גג מעצובות ומפוארות. הדירות תוכננו בהקפדה ופירוט המאפשר איכות חיים גבוה וכוללות חניון תת קרקעי וחניון עילי.

 

לסיכום:

במידה ומגורים במרכז הם הדבר שאתם מחפשים, הגעתם למקום הנכון, הפרויקטים המוצעים לכם כאן יענו על דרישותיכם בין אם אתם מחפשים נכס להשקעה או בית למגורים. לכל עיר ישנן המעלות שלה, ההיצע שלה והתוכניות העתידיות שלה. לכל פרויקט היצע שונה, בחנו מהו המיקום המתאים ביותר עבור משפחתם, מפרט הדירות הנכון ועשו את הבחירה שתתאים לצרכיכם. בהצלחה!

 

אתר בנייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן