נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

גרילי פחמים מסדרת Weber Master Touch

גרילי פחמים מסדרת Weber Master Touch

אם אתם חובבי "על האש" וטרם הכרתם את חברת די אנד אס – הגיע הזמן! החברה עוסקת ביבוא ובשיווק של גרילי פחמים וגז, וכן של מעשנות ומוצרים נוספים לחובבי האירוח, הבישול והצלייה מחוץ לבית, מזה למעלה משלושים שנה. די אנד אס מתמחה בציוד האיכותי ביותר שיאפשר לארח בחצר בארץ – ולהרגיש ממש כמו בחו"ל. והפעם – על סדרת גרילי הפחמים האיכותית, Weber Master Touch

מבין המוצרים אותם משווקת חברת די אנד אס, בולטים גרילי פחמים של חברת Weber, שם בולט בתחום הצלייה בפחם. מבין סדרות הגריל של מותג איכותי זה, בולטת סדרת Weber Master Touch המשלבת שימוש בחומרי גלם מעולים, חווית משתמש נוחה ותוצאות מדהימות במבחן הטעם, כל זאת מבלי להתפשר על עיצוב פרקטי ואסתטי.

 

אילו מוצרים קיימים בסדרת Weber Master Touch?

בסדרת גריל הפחמים האיכותית, Weber Master Touch, תוכלו למצוא שני מוצרים עיקריים – גריל פחמים בקוטר 57 ס"מ, וכן גריל פחמים בקוטר 57 ס"מ בגרסת פרימיום.

 

מאפייני גריל פחמים מסדרת Weber Master touch:

גריל פחם איכותי, מגיע עם עשר שנות אחריות ואבזור מלא, לרבות מד חום, רשתות לצלייה בקומות, מתקן לתליית המכסה, וכן סלסלה לאיסוף האפר ומניפת ניקיון. בנוסף, מוצר זה מגיע במגוון צבעים מרהיבים – לבן, אפור, כחול, כחול כהה וירוק.

 

מאפייני גריל פחמים פרימיום מסדרת Weber Master touch:

בדומה למוצר הרגיל מהסדרה, מגיע עם עשר שנות אחריות ואבזור מלא. בנוסף לאביזרים הנלווים שפורטו קודם, גריל פרימיום מגיע עם אביזרים נוספים כמו קערת מים, קפיץ לתליית מכסה הגריל והכנה לאיי גריל 2.

 

תהליך הצלייה בסדרת Weber Master Touch

מכיוון שהמטרה שלנו ברכישת גריל פחם היא להגיע לתוצאות צלייה מעולות, חשוב להתמקד קודם בתהליך הצלייה. בסדרת Weber Master Touch גוף גריל המאפשר לצלייה את האפקט הטוב ביותר, על ידי שימור מיטבי של החום. מבנה הגריל מיועד על מנת למקסם את השימוש באדים, בעשן ובחום, כך שבסופו של דבר במבחן הטעם והריח תקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

 

עיצוב הגריל וחוויית המשתמש

בסדרת Weber Master Touch ניתן דגש בין היתר על עיצוב אסתטי, מושך ומדויק. זו הסיבה גם למראה הקלאסי של הגריל, מחד גיסא, אך גם למשל לאפשרות לבחור את הגריל שלכם מבין מגוון צבעים מרהיבים.

נוסף על כך, בתכנון ועיצוב הגריל אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא חווית המשתמש, על מנת לאפשר שימוש נוח ואינטואיטיבי ככל הניתן. לשם כך הגריל מגיע עם אבזור איכותי המאפשר שימוש יעיל לצלייה של פריטים שונים במקביל וכן שילוב אביזרי עזר נוספים כמו כלי פיצה.

 

בטיחות ושקט נפשי

כאשר אנחנו מציבים מוצר בחצר הבית, חשוב לנו להקפיד על מוצר בטיחותי שלא יסכן בטעות את המשתמשים או מי שמתקרב אליו. עיצוב הגרילים מסדרת Weber Master Touch מקטין את הסיכוי לכוויות ולנפילות. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם קונים את המוצר המושלם לחצר שלכם.

גרילי פחמים מסדרת Weber Master Touch

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
גריל גז
עלות המוצרים של וובר

וובר היא חברה אמריקאית המייצרת גרילים ומוצרים לבישול חיצוני. החברה נוסדה בשנת 1952 על ידי George Stephen והיא נחשבת לאחת

קונה זהב
הכל על קניית זהב

מרבית המשקיעים בזהב הגיעו אל התחום מבלי שהיה להם ידע מעמיק אודותיו בתחילת הדרך. שכן, בתי הספר והמסגרות החינוכיות

איש נדלן
אחזקת מבנה לאחר שיפוץ

עריכת שיפוצים במבנה, נועדה בדרך כלל להחזיר אותו למצב הדומה למצבו כאשר היה חדש. לחילופין, שיפוצים במבנה נועדו לשיפור