נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החלום האמריקאי – כל שתצטרכו לדעת על הנדל"ן האמריקאי

נדל"ן

ישראלים רבים השקיעו בשנים האחרונות בנדל"ן האמריקאי הנחשב ליציב ורווחי. אולם, לפני שרצים לבצע השקעה במקום בו אינכם בהכרח מכירים את החוקים והתקנות, חשוב לעשות שיעורי בית או לחילופין, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שפועל בתחום, בעל ניסיון והצלחות מוכחות. אין זה מספיק לתחזק חלום להשקיע באמריקה הגדולה, הכרחי להגיע מוכן לתהליך הזה כדי לא לאבד בסופו של דבר את המכנסיים. 

 

לא מולטימיליונר כן מולטיפמילי

אחד מאפיקי ההשקעה הטובים ביותר בארה"ב הוא מתחמי המולטיפמילי. מדובר במתחמי מגורים גדולים, המציעים חיי קהילה ורמת חיים גבוהה גם אם אינכם בעלי אמצעים מיוחדים, ונמנים על מעמד הביניים. פרויקטים אלה מבוקשים מאוד בהרבה מאוד מדינות וערים בארה"ב, והם מניבים, על פי רוב, תשואה מרשימה.

מדובר בהשקעה כחלק מקבוצה ובפועל היא מתבצעת על ידי חברת ניהול מקצועית. החברה רוכשת באמצעות כספי המשקיעים קומפלקס שלם של מולטיפמילי או, בניין מגורים שלם. ברוב המקרים, החברה תשביח את הקומפלקס ותחל בהשכרתו מחדש במחירים מעט יותר גבוהים.

לאחר מספר שנים, חלק מהחברות, בהסכמת המשקיעים, מוכרות את הקומפלקס ברווח גדול, המכניס לכיסם של המשקיעים רווח נאה במיוחד בתום התקופה. מדובר אמנם בהשקעה בסיכון גבוה אך ניתן להיכנס להשקעות כאלה גם בסכומים קטנים באופן יחסי.

נדל"ן

השקעה בבניין קונדומיניום

אפיק השקעה נוסף מאוד פופולרי הנחשב לרווחי הוא, דירות להשקעה בארצות הברית. השקעה בדירה שהיא חלק מבניין הנקרא בארה"ב קונדומיניום, היא השקעה טובה מכיוון שהדירות בדרך כלל זולות. אולם, יש לקחת בחשבון שלא כמו בישראל, תשלום ועד הבית משולם על ידי בעל הדירה לחברת אחזקה, לטובת הטיפול השוטף של הבניין.

תשלום זה יכול להיות גבוה יחסית מכיוון שבחלק גדול מבניינים אלה, קיימים שדרוגים כגון חדר כושר ובריכה. התשואה השנתית בהשקעה כזאת איננה גבוהה, אך לאורך שנים היא מניבה תשואה נאה וראויה בנוסחת עלות מול תועלת.

 

השקעה בסינגל פמילי

המושג סינגל פמילי מבטא למעשה את חלום המגורים האמריקאי, וילה פרטית. מדובר בווילות די יקרות, השכירות בבתים אלה גבוהה, יש אמנם תשלום וועד בית אך הוא נמוך, וכבעלים חשוב לדעת, קל למכור ולהשכיר נכסים אלה לאור הביקוש הגדול שיש להם. יש לציין, בארה"ב רק בית שאין לו קיר משותף עם בית נוסף נחשב לווילה פרטית הנכנסת לקטגוריה של סינגל פמילי.

הווילה נמצאת במתחם פרטי משלה ויש לה כמעט תמיד גינה פרטית גדולה. היתרונות המובהקים של סינגל פמילי נמצאים בפרטיות המושלמת שמקנה הווילה ובשטחי האחסון הגדולים שהיא מספקת ולפיכך, המחירים הגבוהים של ווילות אלה.

נוטים לומר שהחיסרון של סינגל פמילי נמצא בעלויות התחזוקה הגבוהות אולם, עלויות אלה חלות על מי שגר בווילה ולא על הבעלים, שמשלם וועד בית בסכום נמוך. האנשים ששוכרים ווילות אלה חייבים להיות בעלי אמצעים פיננסיים וזה כשלעצמו לא רע בכלל עבור המשכיר.

נדל"ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
בדק בית
הכל על בדק הבית

עומדים לרכוש או למכור נכס? אל תעשו דבר לפני שביצעתם בדק בית. פלס שירותי בדק בית יגנו עליכם מפני