נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה דירה במושבה הגרמנית ירושלים?

נדלן בישראל

המושבה הגרמנית תמיד הייתה אזור נחשק בירושלים. עובדה זו גורמת למשקיעים רבים לתהות לגבי העלויות של דירות ונכסי נדלן אחרים בתוך השכונה ובסביבתה. אנחנו החלטנו לקחת את התהייה הזו ולהפוך אותה למדריך שיציג בפני כל דורש את העלויות ואת כל הפרטים שנוגעים להן. הישארו אתנו ותגלו כמה עולה דירה במושבה הגרמנית ומהם הגורמים שמשפיעים על המחירים.

 

רגע לפני שנתחיל – כדאי שתדעו שהמחירים משתנים מיום ליום

אם אתם מכירים את שוק הנדלן בישראל ובכלל, אתם וודאי יודעים כי העלויות של דירות ונכסי נדלן באופן כללי, משתנים מרגע אחד לאחר. שכן, יש תנודות רבות בשוק. נכון לשנים האחרונות, המחירים נמצאים במגמת עלייה מתמדת. כך שאנו צריכים לציין בפניכם בתחילה כי המחירים שיוצגו בפניכם נכונים לרגע כתיבת המדריך הנוכחי. אם תקראו את המדריך כמה שבועות לאחר יציאתו לאור, אתם עשויים לגלות שיש שינוי.

 

כמה תעלה לכם דירת חדר במושבה הגרמנית?

ערכנו בירור מעמיק באתרי נדלן בישראל, כדי שנוכל לקבל תמונת מצב אודות המושבה הגרמנית. כשראינו את המחירים השונים, החלטנו להציג בפניכם תחילה את העלות הנמוכה ביותר – זו שתוצע לכם עבור דירת חדר אחד. נכון להיום, ההצעות נעות בסביבות ה – 1,500,000 ₪ עבור דירות בגודל של 20 מ"ר פחות או יותר. ראוי לציין כי ראינו דירות כאלה ברחובות הבאים:

  • הצפירה
  • עמק רפאים
  • יהושפט

 

כמה תעלה לכם דירת 6 חדרים במושבה הגרמנית?

מי מכם שרוצים לעבור לגור במושבה הגרמנית עם המשפחה, כנראה יחפשו דירה גדולה יותר. לכן, יצאנו לבדוק את העלויות של דירות 6 חדרים. ראינו היצע רחב עם טווח מחירים שנע בין 5,000,000 ל – 5,500,000 ₪. ראוי לציין כי המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים.

 

הפרמטרים שקובעים את העלויות של דירות במושבה הגרמנית בירושלים

אם אתם מחפשים דירה במושבה הגרמנית ויש בידיכם סכום מסוים של כסף, כדאי שתדעו שעליכם לבדוק תחילה מהם הפרמטרים שעומדים בפניכם. שכן, ברגע שתכירו בהם, תוכלו למצוא דירה שהעלות שלה תואמת לכיס שלכם. הנה הפרמטרים הבולטים שעליכם להכיר:

  • גודל הדירה במ"ר
  • מספר החדרים
  • קומה
  • מעלית
  • רחוב ראשי או שקט וכו'

לאחר שתרשמו לעצמכם את הפרמטרים הללו ותבדקו מה מתאים לכם, תוכלו לבחון את האפשרויות שעומדות בפניכם ולהבין האם הן תואמות לסכום שיש ברשותכם או שמא, תצטרכו לשנות את אפשרות החיפוש, כדי שתתאים להוצאה הסופית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה עולה בערך דירה במושבה הגרמנית בירושלים. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע, כך שעליכם רק לבדוק את הפרמטרים שצוינו לעיל ולהבין את תמונת המצב שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתמצאו את הדירה המתאימה לכם ביותר בזמן קצר.

נדלן בישראל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן