נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים למציאת שמאי מקרקעין במרכז

נדלן

שמאי מקרקעין הוא אדם מקצועי, שתפקידו להעריך את שווי הנכס ולעזור בפרוצדורות של מיסוי בעת רכישה וקניית שטח או מבנה. קבלו טיפים למציאת שמאי מקרקעין במרכז.

 

מתי צריך שמאי מקרקעין?

כאשר מתכננים לרכוש דירה, משרד, שטח אדמה, מגרש או מבנה תזדקקו לסיוע של שמאי מקרקעין שיעריך כמה עולה הנכס. מלבד זאת, הוא יסייע לכם להפחית את מס השבח או מס הרכישה כיוון שיש לו את הדרכים להביא טיעונים שמפחיתים את המיסים.

הערכת שווי הנכס תסייע לכם אף להבין אם יש ליקויים וכך תחסכו לא מעט כסף או שתבטלו את העסקה מאחר והמחיר של הנכס לא משקף את השווי שלו. בנוסף, שמאי מקרקעין מסייע בפירוק של כמה שותפים במקרקעין, באיחוד וחלוקת מקרקעין, במתן חוות דעת לבית המשפט ועוד.

נדלן

כיצד לבחור שמאי מקרקעין במרכז?

את בחירת השמאי המוצלח ביותר עושים לפי המלצות. יחד עם זאת הגיוני לבחור שמאי מקרקעין הקרוב לאזור מגוריכם, כך שאם אתם מתגוררים במרכז הארץ תעדיפו שמאי מהמרכז. מצאו שמאי מקרקעין במרכז בקליק אחד.

רשימת שמאים מומלצים במרכז תוביל אתכם לאתרי האינטרנט של השמאים השונים על מנת שתצרו איתם קשר, אך לפני זה מומלץ לבדוק מה הניסיון שלהם, האם היו מעורבים בעסקאות נדל"ן מורכבות ודומות למה שאתם מחפשים, האם הם בקיאים בסוגיות משפטיות ובמיסוי וכד'.

 

למצוא שמאי מקרקעין מבוקש במרכז

מלבד ניסיון ומקצועיות מה שקובע את הביקוש של שמאי מקרקעין הוא תודעת השירות ומתן שירותים לגופים ציבוריים ולא רק לגופים פרטיים. למשל, שמאי מקרקעין שמעניק שירותים לעיריות, רשויות מקומיות, וועדות מקומיות שונות ומשרדי ממשלה.

כלומר, צריכות להיות לשמאי הצלחות מוכחות שיעידו על אדם אמין, אחראי ומיומן. מלבד זאת, בחרו בשמאי מקרקעין אדיב שפנוי לטפל בתיק שלכם ולתת מענה על כל שאלה. ככל שמדובר בשמאי מקרקעין מבוקש, כך תדעו שהוא מקצועי יותר.

 

למצוא שמאי מקרקעין בעל הסמכה

לא כל אחד יכול להיות שמאי מקרקעין. צריך ללמוד במכללה או אוניברסיטה ולהתמחות בתחום על מנת לקבל הסמכה. ישנם אף שמאי מקרקעין שעושים גם תואר ראשון במשפטים כדי שיוכלו להרחיב את ידיעותיהם וכאלו שאף חברים בלשכת השמאים.

בכל מקרה שמאי מקרקעין מוסמך מקבל את ההסמכה שלו ממשרד המשפטים לאחר שהם ממלאים את כל הדרישות של המשרד. לפיכך, אם אינכם מכירים את שמאי המקרקעין בקשו ממנו להראות את תעודת ההסמכה שלו.

 

כיצד שמאי מקרקעין במרכז מעריך את הנכס?

לסיכום, שמאי מקרקעין מקצועי צריך להעריך את הנכס ומייד אחר כך להפיק דו"ח המפרט את סביבת הנכס עם תרשים והתאריך בו ביקר בנכס. בדו"ח יהיה גם פירוט של הרישוי והתכנון, נסח רישום מקרקעין, מעמדו המשפטי במידה והוא משועבד, חוזה, תחשיב וסיכום בו השמאי מצהיר שאין לו עניין בנכס.

נדלן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
בדק בית
הכל על בדק הבית

עומדים לרכוש או למכור נכס? אל תעשו דבר לפני שביצעתם בדק בית. פלס שירותי בדק בית יגנו עליכם מפני