נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על קניית זהב

קונה זהב

מרבית המשקיעים בזהב הגיעו אל התחום מבלי שהיה להם ידע מעמיק אודותיו בתחילת הדרך. שכן, בתי הספר והמסגרות החינוכיות הבסיסיות לא מלמדות את הפרטים החיוניים אודות התנהלות כלכלית נכונה והשקעות. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושאים אלו שתציג בכל פעם מידע חיוני אחר שדרוש למי שמתעניינים בתחום. הפעם, נתמקד בכל הפרטים החיוניים על קנייה של זהב. הישארו אתנו ותגלו את האינפורמציה החיונית עבורכם.

 

מתכננים לקנות זהב? כדאי שתדעו את הדבר ה – 1: חשוב שתבדקו מראש את משקל הזהב

מי מכם שמתכננים לקנות זהב, צריכים לדעת שמדובר ברכישה שצריכה להתבצע באופן פיזי. אתם צריכים להגיע אל המקום ולגעת בזהב, כדי שתוכלו לדעת כמה הוא שוקל. המשקל שלו יאפשר לכם לקבל סדר גודל אודות השווי שלו. מומחים ממליצים להכיר מקרוב את האונקיה (יחידת המשקל).

שכן, יש אונקיה טרויה שהיא 31.1 גרם לכל אונקיה של זהב. לעומת זאת, יש את האונקיה האמריקאית שהיא 28 גרם. היכרות עם 2 סוגי האונקיות תאפשר לכם לבצע רכישה נכונה ובטוחה.

קונה זהב

מתכננים לקנות זהב? כדאי שתדעו את הדבר ה – 2: צריך לבדוק את הקראט באופן מעמיק

עכשיו אתם צפויים להיחשף אל כלל הזהב שכל אחד צריך לדעת רגע לפני שהוא יוצא לבצע הליך של קניית זהב. מדובר כמובן בהיכרות עם הקראט מקרוב. שכן, יש כל מיני סוגים של קארט ולכל אחד מהם יש תמחור שונה. הנה כמה מסוגי הקראט שאתם צריכים להכיר בהם בתחילת ההליך:

  • K9
  • K14
  • K18
  • K21
  • K22
  • K24

 

מתכננים לקנות זהב? כדאי שתדעו את הדבר ה – 3: תרכשו את הזהב אך ורק ממקור אמין

חשוב מאוד שתדעו מול מי אתם עומדים. שכן, יש כל מיני אתרים ברחבי הרשת או חנויות שיציעו לכם לבצע רכישה של זהב למטרת השקעה או לכל מטרה אחרת. עליכם להיות בררנים ולא לבצע רכישה אקראית.

קונה זהב

מתכננים לקנות זהב? כדאי שתדעו את הדבר ה – 4: תבדקו פרטים אודות הרוכש ברחבי הרשת

עכשיו אתם יודעים כי עליכם לבצע רכישה אך ורק ממקורות אמינים. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת, כדי שתוכלו לדעת שאכן מדובר במקור שכזה. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לקבל מידע חיוני ואמין אודות המקור הנבחר:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים של משקיעים בזהב
  • קבוצות פייסבוק עם מומחים בתחום הזהב

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם הפעם את כל הפרטים החיוניים שעליכם לדעת לפני שאתם רוכשים זהב. כעת יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל באופן מדויק ולהיות בטוחים שאתם מבצעים רכישה נכונה. לנו נותר לאחר לכם בהצלחה ושתמיד תקראו מידע חיוני ברשת לפני שתבצעו רכישות גדולות.

קונה זהב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
גריל גז
עלות המוצרים של וובר

וובר היא חברה אמריקאית המייצרת גרילים ומוצרים לבישול חיצוני. החברה נוסדה בשנת 1952 על ידי George Stephen והיא נחשבת לאחת

איש נדלן
אחזקת מבנה לאחר שיפוץ

עריכת שיפוצים במבנה, נועדה בדרך כלל להחזיר אותו למצב הדומה למצבו כאשר היה חדש. לחילופין, שיפוצים במבנה נועדו לשיפור