נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סיפור מעניין על הר הכסף

סיפור מעניין על הר הכסף

בשש בבוקר בדיוק יצאתי לגינה להשקות את העציצים. כמו בכל בוקר, גם היום השקיתי את הכלניות והסתווניות שלי ווידאתי שהן ממשיכות לפרוח. אחרי זה נכנסתי הביתה והכנתי לעצמי את הקפה של הבוקר. שטפתי את שני הכלים שהיו בכיור והכנתי לעצמי ארוחת בוקר. בשבע התיישבתי לאכול ולקרוא את העיתון היומי. כך המשכתי את שגרת יומי כמו בכל יום רגיל, שגרה אפורה ומשעממת. ככה זה בכל יום, חוץ מימי המפגש שלי עם הנכדים המקסימים שלי.

קוראים לי שושי ואני סבתא גאה לשמונה נכדים מתוקים. אני אוהבת אותם מאוד והם חלק גדול ומשמעותי בחיי. בכל פעם שהם באים אני כל כך מתרגשת ומתחילה להתכונן לכבודם כמה ימים מראש. אני מבשלת בשבילם את האוכל שהם הכי אוהבים-כל נכד לפי טעמו האישי, וכשהם באים אני משתדלת לעשות עם כל אחד את הפעילויות שהוא אוהב. שירי לדוגמא, הנכדה הבכורה שלי בת החמש עשרה, אוהבת לבשל ולאפות. בכל פעם שהיא באה, אנחנו מכינות ביחד ארוחות גדולות ומיוחדות. אנחנו מנסות מתכונים חדשים ומאוד נהנות יחד. אור, הנכד הרביעי שלי, אוהב מאוד כדורגל. כשהוא בא לבקר אותי, יחד אנחנו יושבים לראות משחק בטלוויזיה ולפעמים נוסעים לראות משחקים באצטדיון טדי. כך אני מתאימה לכל נכד את הבילוי המועדף עליו וכולם נהנים ושמחים לבוא אלי. מובן שהם לא באים רק בשביל הבילויים, הם מתגעגעים ושמחים לראות אותי, ומוצאים אצלי אוזן קשבת ופתוחה לכל הבעיות והסיפורים שלהם.

אבל יש דבר אחד שמאוד מפריע לי. אני אישה מבוגרת וכבר לא יכולה לעבוד. בעלי נפטר לפני שמונה שנים ומאז אני מתפרנסת מתקציבים של ביטוח לאומי ופנסיה וסכומים אלו אינם גדולים במיוחד. כלומר, הכסף שניתן לי מספיק לי לצרכים הבסיסיים-לאוכל, חשמל, פלאפון וכו' אבל כשאני רוצה לפנק את הנכדים שלי בדברים גדולים שעולים הרבה כסף, אין לי את האפשרות לעשות זאת וזה מעציב אותי מאוד, כי אני כל כך אוהבת את הנכדים שלי ורוצה להעניק להם כמה שיותר ולשמח אותם.

לפני שבועיים וחצי, יצאתי להשקות את העציצים כמו בכל בוקר. כשהתיישבתי בשבע לאכול ולקרוא את העיתון, שירי שלחה לי הודעה שהיא רוצה לבוא לבקר אותי היום. שמחתי מאוד וכתבתי לה שהיא מוזמנת בשמחה. בשלוש וחצי שירי באה והתיישבנו לשתות קפה ולדבר. באמצע השיחה שירי סיפרה לי שהמורה שלה דיברה בכיתה על "הר הכסף". שירי לא הבינה מה זה וביקשה שאסביר לה, אבל גם אני לא ידעתי. הקלדנו בגוגל את המילים "הר הכסף" ומצאנו אתר שנקרא "הר הכסף". נכנסנו לאתר ותוך כמה דקות הבנתי שזהו אתר שמטרתו היא לעזור לאנשים לאתר את כספם האבוד. פתאום חשבתי לעצמי שאין לי מה להפסיד אם אכניס את פרטיי לאתר. עשיתי זאת ולא האמנתי-גיליתי שקיים חשבון בנק על שם בעלי המכיל מאות אלפי שקלים. נדהמתי והתרגשתי מאוד! אני פשוט מאושרת שגיליתי את "הר הכסף", מבלי להתאמץ בכלל זכיתי בכסף רב ועכשיו אני יכולה לפנק את הנכדים שלי בלי הגבלהJ