נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עובד המיסוי בנדל"ן בארה"ב

השקעות נדל_ן

אם גם אתם הבנתם שהגיע הזמן לתת לכסף שלכם לעבוד עבורכם, השקעות בנדל"ן מעבר לים בדגש על ארצות הברית הן בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. העובדה שמדובר על השקעה במדינה זרה דורשת מכם לבצע מספר התאמות, כאשר החשובה מכולן היא היכרות מעמיקה עם חוקי המיסוי במדינת ההשקעה. כאן נספר לכם את מה שחשוב לדעת על מיסוי נדל"ן בארה"ב.

 

העלמת מס בארצות הברית

עוד לפני שנדבר על מיסוי, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא את היחס לעבירות מס בארה"ב. בניגוד לישראל שבה עבירות בתחום הפיננסי אינן זוכות לחומרה רבה, בארצות המצב שונה. האמריקאים מתייחסים בחומרה רבה להעלמת מס ואישום בעבירה כזו עלול להוביל לשנות מאסר רבות. מכללת CPI – השקעות נדל"ן בארה"ב תעזור לכם להימנע מהמצב הזה.

 

מס פרטי מול מס חברות

הנתון הראשון שחשוב להכיר ביחס למיסוי בארצות הברית הוא גובה המס על חברות אל מול שחקנים פרטיים בשוק. רווחי החברות מובילים לשיעור מס גבוה יותר, כך שהעדיפות היא להשקיע באופן עצמאי.

 

מס על רווח קבוע אל מול מס על מכירה

כאשר אנחנו מדברים על מיסוי מנדל"ן, חשוב להכיר את ההבדל שבין מס מרווח קבוע כמו שכירות לבין מס שנובע ממכירה של נכס. המס הקבוע הוא בשיעור נמוך יותר, מתוך הבנה שמדובר על הכנסה לא מאוד גבוה. מנגד, המכירה מכניסה לכיס שלכם הרבה כסף בבת אחת, וארצות הברית לא מתכננת להישאר בצד שזה קורה.

 

מס עיזבון

המס האחרון שעליו נדבר וכדאי לכם להכיר אותו הוא מס עיזבון. בעוד שבישראל מי שיורש דירה מהוריו לא מחויב בתשלום מס על עצם הירושה אם הוא לא מוכר את הנכס, בארצות הברית ישנו מס ירושה. הנקודה החשובה ביחס למס עיזבון הוא שהוא חל גם על מי שאינו אזרח של ארצות הברית, כך שבתור ישראלים עליכם להבין איך לדאוג שהרכוש שלכם לא ייפול לידיים של ממשלת ארה"ב.

 

ייעוץ מקצועי

כפי שהסקתם להבין, חוקי המס בארצות הברית הם מורכבים. אי היכרות עם החוק, גם אם לא תוביל אתכם לענישה עלולה לגרום למצב שבו אתם משלמים את תעריפי המיסוי הגבוהים ביותר, מבלי להכיר את הדרכים השונות שבהן תוכלו לחסוך חלק מהתשלום. ברווחים שנובעים מנדל"ן הסכומים הללו יכולים להיות משמעותיים. ייעוץ מקצועי של מי שמכיר היטב את התחום יוכל את המצב הזה.

 

לסיכום

השקעות נדל"ן בארצות הברית יכולות להיות מניבות אם יודעים לעשות אותן בצורה נכונה. כדי לא להגיע למצב בו אתם נאשמים בעבירות מיסוי בארצות הברית, עליכם להכיר היטב את חוקי המס. יחד עם זאת, יש מספר אופציות שיכולות לעזור לכם להימנע מתשלום מס בתעריף גבוה. זכרו שבארצות הברית יש גם מס עיזבון שמוטל על הירושה. גם כאן ייעוץ מקצועי הוא המפתח להצלחה.

השקעות נדל_ן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא השקעות