נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ריצוף חוץ דמוי בטון

נעליים

ריצוף חוץ דמוי בטון

ריצוף חוץ בחצר, בגינה או ברחוב, פירושו ריצוף השטח הנמצא מחוץ לבית או למבנה כל שהוא. עיריות ורשויות מקומיות משקיעות בדרך כלל לא מעט משאבים ותשומת לב לריצוף החוץ, שהוא בדרך כלל המאפיין העיקרי של העיר או של כל יישוב אחר.

מירי-פרופיל-מרובע

מירי ברונו

מה בין ריצוף חוץ לבין ריצוף של מבנה מקורה או של חלל פנימי במבנה? מה היתרונות של ריצף חוץ דמוי בטון על פני סוגים אחרים של ריצוף חוץ? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בנושא ונעסוק בחשיבות של ריצוץ החוץ בגינה, בחצר או בשטחים הציבוריים של כל מבנה.

מרצפות שחורות

ריצוף חוץ – מה זה בעצם

הקמה ובנייה של מבנה חדש, כוללים כמובן מאליו גם את הריצוף של המבנה וההתאמה שלו לצרכים ולמטרות של המשתמשים העתידיים בו. כשמדובר בחללים פנימיים, הרי שההקפדה הרבה ביותר נוגעת לעניין האסתטיקה וההתאמה של סוג המרצפות והאופי שלהן לעיצוב הפנים של החלל הספציפי שבו מדובר. האריחים והמרצפות עשויים להיות בגוונים שונים, ועשויים מחומרים שונים, והכול בהתאם לתוכניות שנקבעו מראש באשר למראה הסופי של החלל המבנה. בדרך כלל, מי שאמונים על עיצוב הפנים הם מעצבי הפנים, או במקרים אחרים האדריכל שעשוי לקחת לעצמו גם את התפקיד הזה. מה שמייחד את הריצוף הפנימי, היא העובדה שקביעת סוג המקצפות הנדרש איננה מתייחסת, בדרך כלל, למידת השחיקה של  המרצפות. הכירו את 12 השמות הגדולים בעולם עיצוב הפנים.

ריצוף חוץ, מנגד, הוא ריצוף של שטח הנמצא מחוץ לשטח המקורה. בבתים פרטיים, ריצוף חוץ הוא ריצוף הגינה, המרפסת או כל השטח שאיננו בנוי. ריצוף החוץ חייב לקחת בחשבון את העובדה שהשטח המרוצף חשוף לרטיבות בחורף, ולשמש הקופחת בקיץ. כיוון שכך, ריצוף השטח מחוץ למבנה חייב להיות עמיד יותר לתנאי מזג אוויר משתנים ולפגיעות אחרות.

ריצוף חוץ דמוי בטון והיתרונות שלו

בחירת ריצוף חוץ איננה עניין של מה בכך. על מנת לבחור את סוג הריצוף ואת האריחים הנדרשים, יש צורך לקחת בחשבון כמה וכמה גורמים. הגורם הראשון המשפיע על הבחירה, הינה מידת החוזק והשרידות של המרצפות שנבחרו. כיוון שהריצוף  מחוץ לבית חשוף לפגעי מזג האוויר, חשוב שהוא יהיה עשוי מחומרים עמידים ויהיה בעל מקדם שחיקה גבוה. פירוש הדבר הוא שמזג אוויר משתנה, הכול רטיבות בעונת החורף ושמש קופחת בקיץ, ישפיעו מעט ככל האפשר על האיכות והחוזק של האריחים.

מימד חשוב מאד המשפיע על הבחירה של המרצפות בחלקים החיצוניים של הבית או בניין המגורים, קשור שקלות היחסית של תחזוקת המרצפות מצד אחד, ובמחיר העלות הכולל של החומרים הנדרשים לביצוע מלאכת הריצוף. נכון להיום, ניתן למצוא מגוון רחב של ריצוף חוץ דמוי בטון, מחומרים איכותיים, במחירים סבירים בהחלט ובעיקר – אריחים שהם בעלי עמידות גבוהה לפגעי מזג האוויר. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לכם בהתאמת סוג הריצוף הרצוי לך והמועדף עליך.    

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בניה ושיפוצים
תמונת פוטושופ
פוטושופ אונליין 2019

בעולם המערבי המתקדם בתאוצה מתמדת, המהפכה הטכנולוגית מוסיפה להרקיע שחקים ולפרוץ גבולות בכל יום. ההתפתחויות השונות באות לידי ביטוי

פינה אוכל יוקרתית
כך תשפצו את הנכס שלכם

אתם עומדים לשפץ את הנכס שלכם? ללא ספק מדובר באחת מנקודות התפנית החשובות ביותר בכל הקשור למקום הפרטי שלכם.