נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך האולטימטיבי לפיצוי תאונות דרכים

Car, Accident

תאונות דרכים הינן אירוע מצער ומלחיץ, אך לרוע המזל, הן מהוות אירוע שכיח שעלול לקרות לרוב הנהגים והנהגות. לכן, כדאי להצטייד בידע הרלוונטי ולדעת מה יש לעשות במקרה כזה במטרה לקבל פיצוי כספי ראוי. אז מה הם התרחישים הרלוונטיים וכיצד עורך דין יכול לסייע?

 

מה חשוב לעשות לאחר תאונת דרכים?

לאחר התאונה מומלץ לפנות לעורך דין המומחה בתאונות דרכים. יש לעשות זאת עוד לפני הפנייה לחברת הביטוח. עורך הדין יוכל להדריך אתכם באופן מפורט כיצד יש לפעול. עורכי הדין יוכלו להתאים את ההוראות לאירוע הפרטי שקרה לכם ובכך להעלות את הסבירות שתזכו בפיצוי המירבי שתוכלו לקבל. עורך דין תעבורה יערית אוליאל יכולה לסייע לכם במקרה כזה.

 

תרחישי תאונות ופיצויים:

  • תאונת דרכים קטלנית: תאונה קטלנית מתייחסת למקרים בהם ישנן פגיעות חמורות מאוד, איבוד אברים, נכות ואף מוות. במקרה זה, כאשר הפגיעה ברורה לעין, היינו מצפים שתהליך קבלת הפיצוי מחברת הביטוח יעבור בקלות. לא כך הדבר, גם במקרים קשים חברות הביטוח עלולות להקשות על מתן הפיצויים. לכן חשוב מאוד לפנות לעורך דין כדי לקבל את הפיצויים כמה שיותר מהר. חשוב לציין שישנם עורכי דין המתמחים במיוחד בתאונות דרכים קטלניות.
  • כאב כתוצאה מתאונת דרכים: במקרים בהם הנפגע חש בכאב, סובל ואף מתקשה לחזור לתפקוד מלא, ניתן פיצויי בהתאם למידת הפגיעה. כלומר, ככל שהכאב והסבל מגבילים את הנפגע יותר ופוגעים בחייו האישיים, כך הפיצוי יהיה גבוה יותר. במקרים של 100% נכות, הפיצוי הכספי עשוי להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים. מדובר בהרבה מאוד כסף שיכול לסייע לנפגע, ולכן אין להקל בכך ראש, ועל הנפגע לעמוד על זכויותיו.
  • תאונת דרכים קלה: תאונות קלות המלוות בפגיעות קלות או בפגיעה ברכוש בלבד יכולות לזכות בפיצויים גם כן. פיצויים אלו יכולים להיות בסדר גודל של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. פגיעות קלות יכולות לבוא לידי ביטוי בכרבי ראש, כאבי גוף ושרירים תפוסים. במקרים כאלו, כאשר התביעה מבוססת כראוי, ניתן לקבל אחוזי נכות וכתוצאה מכך לקבל פיצוי כספי משמעותי.

 

מה לעשות אחרי התאונה כדי לקבל את מירב הפיצויים?

לאחר התאונה, חשוב מאוד להחליף פרטים, לקחת עדויות מאנשים שנכחו בעת התאונה, לתעד את הנזקים שנגרמו לגוף ולרכוש, ולתעד את הטיפול הרפואי במידה וניתן. חשוב לפנות לקבל טיפול רפואי גם אם נראה שלא קרה דבר, מאחר ופניה לטיפול רפואה חשובה לביסוס התביעה במקרה הצורך.

 

לסיכום

כאמור, תאונת דרכים הינה אירוע לא רצוי אך נפוץ ביותר. חשוב לדעת כיצד להתנהל בחוכמה על מנת לקבל את הפיצויים להם אתם זכאים. בכל מקרה של תאונה, מומלץ לפנות לעורך דין שיודע כיצד להתנהל בצורה מיטבית מול חברות הביטוח ושאר הרשויות הרלוונטיות, על מנת להבטיח לכם פיצוי מירבי.

Car, Accident

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
תביעת פיצויים
הטרדה מינית – יש מה לעשות

הטרדה מינית היא חוויה נוראית שעלולה לטלטל את חייו של הקורבן, לפגוע בקריירה שלו, לערער את אמונו באנשים ולגרום

תאונת עבודה ביטוח לאומי
תאונת עבודה ביטוח לאומי

מי שנפגע בתאונת עבודה, זכאי לגשת לביטוח הלאומי כדי להגיש תביעה לתאונת עבודה, וכך למצות את זכויותיו. זכויותיו של