נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את חברת MVP ייעוץ עסקי

איש עסקים מביט אל השמיים ומרים ידיים

ניהול עסק הוא תפקיד מורכב וקשה שכרוך בהתמודדות יום יומית עם בעיות שונות.

הבעיות הללו  עשויות לגרום למנהלי העסק תחושות של תסכול, אכזבה, ייאוש וחרדה.

על מנת להיפטר מהתחושות המעיקות הללו ולהפוך את ניהול העסק לתפקיד פשוט וקל לביצוע, מומלץ להיעזר בייעוץ עסקי של חברה מקצועית ואמינה.

חברת MVP מעניקה שירות ייעוץ עסקי מקצועי ומספקת ללקוחותיה שירותים שונים שמאפשרים להם לנהל את התחום הפיננסי בחברה בצורה יעילה, לבצע מיזוגים, לשווק מוצרים ולבנות אסטרטגיה עסקית שתסייע לחברה לממש את החזון שלה ולהגיע ליעדים שהציבה לעצמה.

 

אילו שירותים מעניקה חברת MVP ללקוחותיה?

חברת MVP מעניקה שירותים רבים ושונים ללקוחותיה. להלן מספר דוגמאות לשירותים יעילים וחיוניים שהחברה מציעה לעסקים השונים:

  • ייעוץ כלכלי: חברת MVP מעניקה ייעוץ כלכלי מקצועי לחברות שמסייע להם לנהל את הוצאות העסק בצורה נכונה, לחסוך בהוצאות מיותרות ולייעל את הצד הפיננסי של העסק.
  • בניית תוכנית עסקית: בעזרת שירותי החברה ניתן לבנות תוכנית עסקי מפורטת שמסבירה על היעדים והמטרות של החברה ומציעה דרכים יעילות להשיג אותם.
  • ייעוץ למנהלים בכירים: המומחים של MVP מעניקים ייעוץ וליווי אישי למנהלים בכירים ומסייעים להם בהתמודדות המורכב עם קשיי הניהול השונים של החברה.
  • ניהול כספים וחשבות: חברת MVP מעניקה שירותי ניהול כספים וחשבות שכוללים: ניהול תזרים מזומנים, שיפור תהליכי גבייה, פיקוח על מחלקת הנהלת חשבונות, התנהלות מול בנקים וגופים פיננסיים אחרים, תמחיר ועוד.

 

הצוות של חברת MVP

חברת MVP מנוהלת על ידי סבינה בירן וג'קי אהרון. לשני המנהלים הללו ניסיון רב בעולם העסקים וידע רחב בנושאים כלכליים שמאפשר להם לסייע לחברות שונות ולהעניק להם ייעוץ עסקי שיאפשר להם להתפתח מבחינה עסקית ולשמור על המצב הכלכלי של החברה מאוזן ועמיד.

יחד עם סבינה וג'קי, עובדים בחברה כלכלנים ורואי חשבון מוסמכים ומקצועיים. צוות העובדים המומחה של החברה מנתח את הארגונים של לקוחותיה בעזרת ראייה מערכתית וכך מעניק להם פתרונות מקצועיים.

 

מדוע מומלץ לבחור דווקא בחברת MVP?

חברת MVP היא חברה המתמחה במתן שירות ייעוץ עסקי לחברות שעוסקות בתחומים שונים ומגוונים. לחברה זו יש יתרונות רבים לעומת חברות אחרות שמעניקות שירות זהה.

ראשית, לחברת MVP יש ניסיון רב במתן ייעוץ עסקי לחברות וארגונים. החברה קיימת משנת 2007  עד היום ומעניקה ייעוץ עסקי מקצועי ואפקטיבי שנים רבות. בעזרת הניסיון הרב שלה, החברה יצרה רשת של קשרים אישיים והכירה שווקים שונים שמסייעים לה להפנות את לקוחותיה לגורמים המתאימים.

בנוסף, חברת MVP עבדה ועובדת עם מעל 150 לקוחות שיכולים להעיד על המקצועיות והיעילות של הייעוץ שהיא מספקת. החברה מסייעת לחברות שעוסקות בתחומים שונים לרבות: תנובה, ההסתדרות החדשה, הום סנטר, החברה המרכזית לפיתוח השומרון, מיטב, אפרודיטה ועוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
גריל גז
עלות המוצרים של וובר

וובר היא חברה אמריקאית המייצרת גרילים ומוצרים לבישול חיצוני. החברה נוסדה בשנת 1952 על ידי George Stephen והיא נחשבת לאחת

קונה זהב
הכל על קניית זהב

מרבית המשקיעים בזהב הגיעו אל התחום מבלי שהיה להם ידע מעמיק אודותיו בתחילת הדרך. שכן, בתי הספר והמסגרות החינוכיות

איש נדלן
אחזקת מבנה לאחר שיפוץ

עריכת שיפוצים במבנה, נועדה בדרך כלל להחזיר אותו למצב הדומה למצבו כאשר היה חדש. לחילופין, שיפוצים במבנה נועדו לשיפור