נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 סוגי דירות שניתן למכור ביד אליהו

כסף ובית

אילו סוגי דירות ניתן למצוא ביד אליהו ובאיזה היקף?

דירות למכירה ביד אליהו נחשבות כדבר די מבוקש לאור התחזית המנבאת לשכונה עתיד צעיר ושוקק חיים. קניית דירה ביד אליהו, הן לצורכי השקעה והן עבור מגורים בשכונה מרכזית בעיר תל אביב, יכולה להיות מבין מגוון רחב של דירות אשר כבר קיימות ואפילו כאלה אשר עוד לא הסתיימה בנייתן. ניתן לסווג את הדירות ל-3 אופציות עיקריות לרכישה, כך שהבחירה באיזו מבין האופציות לבחור תלויה כמובן בזמן הרצוי לאכלוס, במחיר ובצרכים נוספים של הרוכשים.

 

דירות חדשות מקבלן

המחשבה כי שכונת יד אליהו עתידה להניב תשואת נדל"ן גבוהה ולהיות מאוד מבוקשת נובעת בעיקר מהתוכניות הגדולות שיש לעיריית תל אביב לשכונה. חברות בנייה רבות כבר הטביעו או עתידו להטביע את רגלן בשכונה בצורת בניינים גבוהים אשר יוסיפו אלפי דירות לשכונה. על כן, ניתן למצוא בשכונה המון דירות למכירה אשר הן יד ראשונה מקבלן, חדשות לגמרי. דוגמא לכך הן הדירות אשר נכון להיום מוצעות למכירה כחלק מפרויקט הבנייה של גינדי החזקות ברחוב לה גוארדיה החוצה את השכונה.

 

דירות חדשות מפינוי בינוי

קניית דירה חדשה, יד ראשונה, אפשרית לא רק כחלק מבניין מגורים חדש, אלא גם כחלק מפרויקט פינוי בינוי. בגלל הרצון להקנות ליד אליהו תחושה צעירה וחדישה, הרבה מבנייני הרכבת הישנים משנים פניהם ומשופצים כחלק מפינוי בינוי. כך תוכלו למצוא דירות למכירה בשכונה אשר הן חדשות לגמרי אך בפועל היו בעבר דירות יחסית ישנות. פרויקטים מסוג זה כבר מתרחשים בעיר אך עתידים להמשיך להתרחש כחלק ממתיחת הפנים שעוברת השכונה.

 

דירות יד שנייה

לבסוף, בהחלט תוכלו למצוא גם דירות למכירה אשר הן דירות יד שנייה. לרוב הדירות הללו יהיו זולות יותר ודווקא באזורים יותר מרכזיים בשכונה. בהחלט יכול להיות כי בהתאם לשינוי שעובר רחוב לה גוארדיה תעדיפו לגור בבית סמוך לרחוב אך יחסית ישן, לעומת בבניין חדש הממוקם בקצה השכונה. מתוך מגוון הדירות ניתן למצוא דירות בכל מיני גדלים ובכל מיני מחירים. המגוון של דירות יש שנייה למכירה גדול יותר ורחב יותר מבחינה גיאוגרפית, אך כנראה שהפינוי בינוי ואלפי הדירות החדשות שנבנות בעיר עשויות להיות אטרקטיביות יותר.

ביד אליהו ניתן למצוא דירות חדשות לגמרי מקבלן או סוג של חדשות לגמרי, דירות ששופצו או נוספו כחלק מפינוי בינוי. דירות מקבלן עתידות להיות מוצעות בהמונים – אלפי דירות חדשות, אשר יהיו פרוסות בכמה וכמה פרויקטים בשכונה. ניתן גם למכור בשכונה דירות יד שנייה, בדומה לכל מקום אחר בארץ, המחירים לדירות הללו נחשבים הרבה יותר סבירים ביחס למחירים במרכז תל אביב, למרות שהשכונה ממוקמת מצוין. על כן, השכונה עתידה להניב תשואה גבוהה בתחום הנדל"ן.

 

קניית נכס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן