נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזה שלב של פרויקט כדאי לקנות דירה

פרויקט בשלבי בנייה

החלטתם שאתם רוצים לקנות דירה חדשה? נמאס לכם לשלם את המשכנתא של בעל הבית בדירה שאתם שוכרים כבר שנים? אם כך, ברור מדוע יש לכם אינספור שאלות הקשורות לכדאיות של רכישת הדירה החדשה ועל כך במאמר שלפניכם.

אופציות רכישת דירה בפרויקט חדש

לקנות דירה בפרויקט בניה חדש זה לא עניין של מה בכך, שכן למעשה ישנן כמה אפשרויות שביניהן אתם צריכים לבחור. מעבר להתלבטויות הרגילות שכוללות שאלות כמו: באיזה פרויקט כדאי להשקיע, האם המיקום מתאים לכם והאם הסכום סביר, יש עוד כמה פרטים שחשוב לברר. למעשה, כאשר קונים דירה בפרויקט חדש אפשר לקנות אותה בשלבים שונים כמו:

בית חדש

  • שלב התכנון – הפרויקט עוד לא יצא לדרך ועוד לא רואים את הבניה בשטח.
  • שלב הבניה – הדברים נמצאים בתהליך וניתן כבר לראות לפחות את השלד הכללי של הבניין.
  • שלב סיום הפרויקט – כאשר הבניין כבר עומד והדירה קיימת.

לא קל לענות על השאלה באיזה שלב כדאי לרכוש את הדירה, ממש כפי שלא קל לבחור טיפול בפטרת ציפורניים שיהיה כמה שיותר יעיל. מה שבטוח זה שאם אתם רוצים להיות כמה שיותר בטוחים לגבי הרכישה שלכם, הרי שמומלץ לחכות ולבצע את הרכישה הסופית רק כאשר הדירה כבר קיימת ועומדת. מצד שני, כמובן שבמקרה כזה אתם לוקחים סיכון, שכן אם מדובר על פרויקטים חדשים מחירים אטרקטיביים במיוחד, עלול להיות שתישארו בלי הדירה שרציתם.

איך מאתרים נכס שכדאי להשקיע בו?

עוד סוגיה שתמיד מטרידה את מי שרוצה לקנות דירה חדשה, ולא משנה באיזה שלב נמצא הפרויקט, זו השאלה איך לבחור את הנכס הנכון. אומנם רבים מאיתנו יודעים לומר איפה צריכה להיות ממוקמת הדירה או כמה חדרים רצוי שיהיו בה, אך בין זה ובין נכס שהוא באמת כדאי להשקעה יש הבדל. לכן כדאי לזכור שתמיד ניתן לפנות אל מומחי הנדל"ן ולבקש מהם שירות וסיוע. זה נכון, אתם תשלמו עמלה לכל מומחה נדל"ן שילווה אתכם לאורך הדרך, אך מצד שני, לא פעם זה מה שעושה את ההבדל בסופו של דבר בין נכס משתלם ובין נכס שלא מניב רווחים.

איך מממנים דירה חדשה?

כמובן שעוד נושא שמטריד כמעט כל ישראל בדרך אל הדירה החדשה, זה המימון. כולנו עובדים קשה וחלק מאיתנו אפילו נהנים מעזרת ההורים, אך בפועל לקנות דירה בארץ זה לא פשוט. לכן ברור מדוע גם אתם חושבים על משכנתא שהבנק ייתן לכם. משכנתא זה צעד גדול וחשוב בחיים, אך במקום להילחץ בשל כך אתם יכולים פשוט לבדוק שאתם בוחרים את המסלול הנכון לכם ביותר. כדאי לבדוק ולהשוות בין המשכנתאות שמציעים לכם מספר בנקים, שכן משכנתא לא לוקחים, אלא מתכננים כי היא תלווה אתכם אח"כ לאורך שנים רבות.

לעוד בנושא: https://or-ins.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן