נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעשות השקעות נדל"ן בקייב בצורה נכונה

קניית דירה

קייב, בירת אוקראינה, נמצאת במרחק של כ3 שעות טיסה בלבד מישראל ותחום הנדל"ן בה צובר תאוצה והופך ליעד חם

בהשקעות נדל"ן.

קייב מציעה את כל מה שמשקיע מחפש – מסעדות, תיירות, עלות מחייה זולה, מרכזים מסחריים, חיי לילה ומקומות מגורים

המותאמים למשפחות וזוגות צעירים, ממש חלום לכל אחד שמחפש להשקיע את כספו.

אז מהם היתרונות של השקעה בקייב ואיך תעשו השקעות נדל"ן בצורה נכונה? כל הפרטים לפניכם.

 

יתרונות בהשקעת נדל"ן בקייב

קרובה לישראל

מי שמחפש להשקיע נדל"ן בחו"ל אבל לא להתרחק כל כך מהבית בישראל, קייב היא הפתרון המושלם עבורו. במרחק של 3 שעות טיסה בלבד, כאשר במהלך השבוע יש עשרות טיסות מתל אביב לקייב. בנוסף מחיר הטיסות אליה זול מאוד וכן השהייה בה.

 

הממשל האוקראיני

מבחינה כלכלית אוקראינה נמצאת בצמיחה יפה מאוד והיא שואפת להצטרף לאיחוד האירופי. בעקבות כך היא צפויה ליישם רפורמות בתחומי המיסים, לפתח תוכניות על מנת לתת משכנתאות ולעודד משקיעים זרים. בעקבות כך, מבחינת רגולציות ומיסים, היא נחשבת ליעד מנצח.

 

עיר בתנופה

קייב עצמה נמצאת בצמיחה מדהימה וזוכה להגירה חיובית ובקצב עלייה מסחרר. בנוסף, גם מבחינת תיירות קייב נמצאת בצמיחה. היא נחשבת מרכז כלכלי, פוליטי ותרבותי ויש בה ענף הייטק, תעשייה ומוסדות השכלה צומחים. הדיבור על קייב זה שהיא הולכת להיות אחד היעדים שהכי צפויים להם עלייה גבוהה מאוד במחירים וביקוש גדול מאוד ולכן, זה בדיוק הזמן להשקיע מבחינה נדלני"ת בה.

 

מחיר

למרות שהביקוש בנדל"ן בקייב הולך וצומח ומחירי הנדל"ן רק עולים, הם עדיין זולים בצורה משמעותית מהמחירים בישראל מכיוון שאין צורך בהון עצמי גבוה כדי לקנות דירה להשקעה בקייב. למעשה, המחירים הזולים נותנים אפשרות לפיזור השקעות ככה שתוכלו לרכוש מספר דירות להשקעה בקייב.

 

תחום הנדל"ן תוסס

קייב נמצאת בתנופת בנייה גדולה מאוד ונבנים פרויקטים חדשים ומודרניים כל הזמן. בעקבות כך ישנם אפשרויות השקעה שלא נגמרות. עם כל היתרונות של השקעות נדל"ן בקייב, איך אפשר שלא להשקיע בה?

 

שיטת המיסוי

לפני שמחליטים להשקיע בנדל"ן במדינה זרה חשוב לברר מהי שיטת המיסוי הנהוגה במדינה. באוקראינה שיטת המיסוי למשקיעים ידידותית מאוד. נתחיל בזה שאין שום מס המוט על רכישת נדל"ן במדינה. אמנם המע"מ במדינה נחשב גבוה יחסית ועומד על כ20 אחוזים, אך מכיוון ואין מס על רכישת נדל"ן ובנוסף גם מס הבולים הוא אפסי, המע"מ הגבוה לא משמעותי כל כך ומתקזז בעקבות כך.

עוד דבר חשוב שצריך לדעת על שיטת המיסוי באוקראינה הוא כי אין מס רווחי הון על הכנסות נדל"ן. שימו לב שאוקראינה חתומה על הסכם המונע כפל מס עם מדינת ישראל. ההסכם נועד להגן על האינטרסים של משקיעים ישראלים באוקראינה ולחסוך להם בצורה ישירה את הוצאות המס.

 

שיעורי תשואה צפויים

דבר נוסף שחשוב לברר הוא צפי התשואה שהנכס עתיד לתת לכם. רכישת נדל"ן עם עתיד בקייב יכולה להיות האקזיט הבא שלכם, עם תשואה שיכולה להגיע מ9% עד 13% על השקעה במיקומים הכי מרכזיים בעיר.

גם באזורים קצת פחות מרכזיים התשואה השנתית גבוהה יותר מהתשואה המוצעת בישראל. לדוגמה – תשואה שנתית על נדל"ן בישראל יכולה להגיע מקסימום לתשואה של 7% בלבד.

 

להכיר את הסביבה

למרות כל היתרונות וכל הדברים החיוביים בלהשקיע בנדל"ן בקייב, חשוב שתכירו את הסביבה, להכיר את השכונה ולהבין מהו סדר הגודל של מחירי הנדל"ן באיזור. צריך לדעת איך מתמקחים, איך תוכלו להגן על עצמכם בתהליך הרכישה. כמובן שחשוב לקחת סיוע מעורכי דין או מחברות שמבינות בתחום הנדל"ן האוקראיני, זה יכול לעזור לכם מאוד.

לסיכום, אין ספק שקייב היא יעד ופוטנציאל עצום בשוק הנדל"ן העולמי. אל תפספסו את ההזדמנות הזאת לפני שהמחירים יעלו והשוק יאבד את האטרקטיביות שלו.

 

השקעה פיננסית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן
בדק בית
הכל על בדק הבית

עומדים לרכוש או למכור נכס? אל תעשו דבר לפני שביצעתם בדק בית. פלס שירותי בדק בית יגנו עליכם מפני