נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אחזקת מבנה לאחר שיפוץ

איש נדלן

עריכת שיפוצים במבנה, נועדה בדרך כלל להחזיר אותו למצב הדומה למצבו כאשר היה חדש. לחילופין, שיפוצים במבנה נועדו לשיפור חוויית המגורים בו ולהוספת רכיבים או פונקציות שלא היו קיימות במבנה בעבר. דוגמה טובה לתוספות כאלה יכולה להיות, למשל, הוספת פאנלים סלולאריים, או הוספת חיפוי חיצוני למבנה. כך או אחרת, לאחר סיום עבודות השיפוצים, המראה והתפקוד של כלל החלקים במבנה משתפרים לבלי הכר. עם זאת, אחזקת מבנה לאחר שיפוץ הופכת גם היא למסובכת יותר, ובחלק ניכר מהמקרים נוצר צורך להעביר את ניהול הנכס לחברה חיצונית. מהו בעצם ניהול הנכס? מה בין אחזקת מבנה לאחר שיפוץ לאחזקה ותחזוקה של מבנה ישן שטרם שופץ? להלן התשובות.

נכסים

ניהול נכסים – מה זה בעצם

ניהול נכסים הוא למעשה סך כל הפעילות המתבצעת, על מנת לשמור על איכותו של הנכס ועל התקינות שלו מצד אחד, ומצד שני לאפשר לבעלי הנכס למצות ממנו את כלל ההטבות, שהן בעיקרון שכר הדירה של הדיירים העושים שימוש בנכס לצרכים שלהם. כאשר מדובר במבנה מגורים, שהדיירים בו הם גם בעלי הדירות, ניהול הנכס מתמצה בטיפול בתקלות, תחזוקה של הנכס וטיפול בשטחים הציבוריים, הגינות ושאר הפרמטרים שנועדו לשמור על איכות החיים של הדיירים. במבנים ישנים, ניהול הנכס מתבטא בעיקר במאמצים לתקן תקלות סמוך ככל האפשר להיווצרות שלהן, וככלל לשמור על האפשרות של הדיירים למצות את המיטב מהמבנה, גם במצבו הנוכחי.

אחזקה ותחזוקה של מבנה לאחר שיפוצים

לא אחת קורה שהבעלים של נכס נדל"ן מבצעים בו שיפוצים, (יועץ נדל"ן) לאחר שהשימוש בנכס הפך לבעייתי. לחילופין, שיפוצים כאמור נועדו לשמור על איכותו של המבנה ולהעלות את הערך שלו, אם כהכנה למכירה ואם לצורך שיפור איכות החיים של הבעלים והדיירים בו. אחזקת מבנה לאחר שיפוץ, שונה בתכלית מאחזקת אותו מבנה, בטרם נערכו בו שיפוצים. בראש וראשונה, מבנה לאחר שיפוץ דורש בעיקר תחזוקה שוטפת, ופחות טיפולים יסודיים. זאת, לפחות למשך תקופה של כמה שנים מרגע הסיום של השיפוצים. מבנה לאחר שיפוצים איננו סובל מחוליים או תקלות בצנרת, תקלות במערכת החשמל או במערכות שונות הקיימות בו כגון מעליות, מערכת חימום והסקה מרכזית ועוד כיוצא באלה פונקציות.

מצד שני, האחראים על אחזקת המבנה צריכים לנקוט בכל האמצעים, על מנת למנוע או לכל הפחות להאט ככל האפשר את ההידרדרות במצבו של המבנה, תהליך שהוא טבעי בהחלט. חברת ניהול המתמחה בתחום, עשויה לסייע מאד לדיירים ולבעלים של המבנה, להפיק את המיטב מהשיפוצים שנערכו בו מצד אחד, ולשמר את התוצאות של השיפוצים לטווח זמן ארוך. זאת, הן מבחינה אסתטית והן מבחינת העדר תקלות. אם יש לך עניין בביצוע אחזקת מבנה לאחר שיפוץ, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם להמשך התהליך.

לפרטים נוספים על ניקוי ואחזקת מבנים: https://chik-chack.co.il

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
גריל גז
עלות המוצרים של וובר

וובר היא חברה אמריקאית המייצרת גרילים ומוצרים לבישול חיצוני. החברה נוסדה בשנת 1952 על ידי George Stephen והיא נחשבת לאחת

קונה זהב
הכל על קניית זהב

מרבית המשקיעים בזהב הגיעו אל התחום מבלי שהיה להם ידע מעמיק אודותיו בתחילת הדרך. שכן, בתי הספר והמסגרות החינוכיות